środa, 28 września 2011

Trzech na jedną.. którego wybrać?

Witam, pomóżcie mi bo już nie wytrzymam. Jestem w drugiej klasie gimnazjum. Gdy byłam w pierwszej klasie zakochałam się z wzajemnością (chłpak y) - lecz nie wyszło. Szybko się odkochałam.Ale.Ale po obozie zakumplowałam się z innym chłopakiem (x). Jest on śmiały,zabawny i w ogule. JA natomiast jestem nieśmiała, również zabawna ale tak jakby spokojniejsza. Moje obiekty westchnień z pana y przeszły na pana X. To już trwa ponad drugi rok. Nie wytrzymujee. Nawet nie wiem jakby coś mu zasugerować. Teraz kiedy ja jestem zakochana w X,Y znowu się zaleca i pojawił się W (o 5 lat starszy) i w powiedział, że mnie kocha - ja przed nim uciekłam bo zakochana jestem w X! Co robić nie wytrzymuje, cały czas o nim myśle i w ogulee...
Pomocy!

~niewytrzymująca

 

Sytuacjana pozór, według Ciebie skomplikowana, wcale trudna nie jest. Patrzącna to obiektywnym wzrokiem radzę po pierwsze: zignorować W. Nie chodzinawet o to, że jest o 5 lat starszy, co w sumie i tak powinno Ci daćtrochę do myślenia. Nie kochasz go - więc daj mu to do zrozumieniaczynami, lub po prostu mu powiedz co i jak. Jeśli po raz drugi powie,że Cię kocha powiedz mu np.: Bardzo mi to schlebia, ale według mnie nanic więcej niż koleżeństwo, z mojej strony liczyć nie możesz. [to tylkoprzykład]. Tak samo jeśli chodzi o pana Y. Raz wam się nie udało, więcjak widać coś wam od początku w sobie nie pasowało. Drugie podejściemoże mieć podobne zakończenie. Jeśli go nie kochasz również daj mu todo zrozumienia. Głupio by było bowiem zalecać się do wszystkich trzechjednocześnie. Radzę wybrać jednego, z którym w chwili obecnej wiążeszdalsze plany, a z tego co zrozumiałam jest to właśnie X. Skoro jesteśzakochana właśnie w tym ostatnim to nie masz nic do stracenia. Działaj,a może akurat okaże się, że jesteście dla siebie stworzeni. Oby takwłaśnie było. ;)
Frysbie_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x