sobota, 29 października 2011

Jak się spotykać, żeby rodzice się nie dowiedzieli?

Mam problem. Do mojego chłopaka przyjeżdża matka, a on panicznie boi się przyprowadzić mnie do domu, ani On do mnie też nie może przyjechać (z powodu reakcji jego matki na: Mamo mam dziewczynę, ponieważ miał już inne). Spotkać np. w parku też się nie możemy bo Ja mieszkam daleko, a po lekcjach nie mogę. Ok. 3 miesiące się nie spotykaliśmy (tylko w szkole) i teraz, gdy jego mama przyjeżdża (pracuje w Szkocji) to będzie już 4 miesiące bez spotkania. Co mam zrobić aby się z nim spotkać i żeby jego mama się nie dowiedziała?
Błagam o pomoc! Pozdrawiam i czekam na odpowiedź, Simple Plan.
PS. Skłamanie odpada, ponieważ On nie kłamie i chyba nigdy nie skłamał i nie skłamie ;/

~Simple Plan

 
Droga Simple Plan.
Jeżeli kłamanie [czego i tak nie popieram] odpada.. jeśli odpada również powiadomienie mamy chłopaka o waszym spotkaniu, to doprawdy nie wiem, jakie jest jeszcze inne wyjście. Uważam, że jeżeli chłopakowi na Tobie naprawdę zależy to powinien powiedzieć swoim rodzicom, że ma dziewczynę. Co z tego, że nie jesteś jego pierwszą.
Radzę, żeby chłopak się otworzył i poinformował swoją 'matkę', że z Tobą chodzi. Przecież to nie ona ma decydować o związkach swojego syna. A po drugie, jeżeli chłopak [niby] nie może mieć dziewczyny i nie może chodzić do niej do domu, to czemu np. nie powie, że idzie do koleżanki, albo do przyjaciółki? Przecież ze znajomymi chyba może się spotykać.
Nie lubi kłamać? Może np. powiedzieć rodzicom, że bardzo mu na Tobie zależy. Myślę, że zrozumieją. Skoro jeszcze nie wyjawił im waszego sekretu, jaką macie pewność, jaka będzie ich reakcja? 
Frysbie_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x