czwartek, 19 kwietnia 2012

Zakochałyśmy się w tym samym chłopcu.


Hej, macie naprawdę super bloga, często czytam wasze porady odnośnie mody i chłopaków. Ostatnio jednak mam problem, którego nie znalazłam w kategorii "Przyjaźń", a raczej właśnie tam powinien być. Opiszę Wam moją sytuację. Otórz podoba mi się wielu chłopaków, jednak są to zwykłe zauroczenia, często po prostu podoba mi się sam wygląd osoby itp. Jednak jest kilku chłopców, których lubię bardziej jednym z nich jest Kacper - należy do niewielu chłopaków w klasie, którzy dojrzeli już do chodzenia z dziewczynami, wizualnie także wszystko jest ok. Zwykle patrzyłam na niego jak na innych chłopaków, którzy są fajni (najpierw miał dziewczynę, więc traktowałam go jako kogoś niedostępnego), ale w tym roku szkolnym razem z moją przyjaciółką trochę bardziej się z nim zakumplowałyśmy (może nie od razu się przyjaźnimy, ale mamy wspólne tematy do rozmowy, kiedy jest okazja  do pogawędki na przerwie). Parę miesięcy temu przyjaciółka wyznała mi, że zakochała się w Kacprze. Nie przeszkadzało mi to, próbowałam ich jeszcze bardziej do siebie zbliżyć. To jest jej pierwsza miłość, więc zależało mi na tym, żeby była szczęśliwa. Podczas imprezy Sylwestrowej ze znajomymi (Był tam też Kacper) przyjaciółka jeszcze bardziej się do niego zliżyła, jednak on później zachowywał się jakby nic nigdy się nie stało. Teraz jest już lepiej, jednak pojawił się inny problem. Kiedy Kacper tak ignorował Anię, częściej zagadywał do mnie. Lubię go, więc nigdy go nie spławiałam. Ostatnio jednak czuję, że jestem o niego zazdrosna, kiedy rozmawia z Anią. Nie mówiłam jej nic, bo nie chcę, żeby myślała, że próbuję jej odbić chłopaka. Z każdym dniem jest gorzej, bo ten chłopak jest naprawdę fajny i coraz bardziej mi się podoba. Nie wiem co robić. Powiedzieć o moich uczuciach Ani? Czy może dać sobie spokój z Kacprem? Zawsze mówiłam sobie, że przyjaźń jest ważniejsza od chłopaka, ale teraz naprawdę nie wiem co zrobić.

Przepraszam, że mój komentarz jest taki długi, jest to dość skomplikowane i strasznie trudno mi było to opisać zrozumiale. Mam nadzieję, że mi się udało. Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź.
~Gosia


Droga Gosiu!
 Niestety nie mogę wybrać za Ciebie, musisz sama zdecydowaćMyślę jednak, że krycie przed Anią swoich uczuć do Kacpra, nie jest dobrym pomysłem - tworzy to między Wami napięcie, macie przed sobą tajemnice, a prędzej czy później sprawa i tak wyjdzie na jaw. Spróbuj delikatnie z niąporozmawiać. Na samym początku podpytaj ją, czy czuje coś jeszcze do Kacpra. Możliwe, że było to tylko chwilowe zauroczenie, dzięki czemu Twój problem będzie rozwiązany.:) Jeśli jednak nadal jest w nim zakochana, myślę, że powinnaś jej powiedzieć, że czujesz to samo. Postaraj się z nią dogadać, niepotrzebne kłótnie nie są dobre. Wytłumacz, że od dawna już chciałabyś, aby Kacper nie był dla Ciebie tylko przyjacielem, dużo wcześniej od niej. Dojdźcie do kompromisu: jeśli jedna będzie miała z nim jakieś szanse, niech druga ustąpi, bądź obie go sobie odpuśćcie. To już musicie ustalić między sobą.:)
 Jeżeli boisz się, że przyjaciółka będzie zła, nie ryzykuj. Czasem niewarto tracić koleżanki na rzecz jednego chłopaka. Przyjaźń może być na zawsze, chłopak na chwilę.:)
 Możesz spróbować wyswatać Anię z kimś innym. Zapoznaj przyjaciółkę z paroma Twoimi kolegami, może akurat coś zaiskrzy. Nie jest to pewne wyjście, jednak zawsze można spróbować!:)
 Nie mogę Ci zbyt wiele poradzić. To, co zrobisz zależy wyłącznie od Ciebie. Musisz sama wybadać sytuację, żeby wiedzieć na czym stoisz i móc dalej działać. Pamiętaj, żeby nie robić niczego pochopnie i w tajemnicy przed Anią - na pewno nie przyniesie to niczego dobrego.:)
 Trzymam za Ciebie kciuki!
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x