sobota, 29 listopada 2014

Masaż gąbką na cellulit?

Hej, moglibyście napisać coś na temat masażu gąbką? Chodzi mi o coś takiego- http://www.helios-gabki.pl/_foty_news/47_w_65.jpg . Co jaki czas, przez ile minut, z jaką intensywnością powinno się jej używać? Jakie mogą być efekty? Czy można liczyć na zmniejszenie cellulitisu, poprawę kondycji skóry? Czy trzeba po jej użyciu stosować balsam/krem?



Hej, Anonimko :)


Masaż gąbką lub szczotką z włosiem to świetny pomysł, aby pozbyć się cellulitu, ujędrnić skórę i sprawić, aby była przyjemnie miękka w dotyku. Okres jesienno-zimowy to najlepszy czas, aby wyrobić w sobie nawyk i latem chwalić się pięknymi nogami!

Szczotkowanie najlepiej jest wykonywać codziennie rano, przed prysznicem, ponieważ to zapewni nam dobry humor na cały dzień (naprawdę! Masaż poprawia nam krążenie, przez co czujemy się lepiej.), ale jeśli nie masz na to czasu, to możesz to robić wieczorem. Najważniejszą zasadą jest, że wykonujemy to na sucho, kulistymi ruchami, kierując się od kostek w górę. Następnie zrób tak samo z brzuchem, pośladkami i dolną częścią pleców. Masowanie rąk zacznij od nadgarstków i kieruj się do ramion, w stronę serca. Natomiast górną część pleców wręcz przeciwnie, zacznij od ramion i barków, a zakończ mniej-więcej równo z talią. W ten sposób będziesz podążała równo z naczynkami limfatycznymi i oczyścisz swoje ciało z toksyn. To również świetna metoda na peeling całego ciała! Uważaj jednak na skórę na dekolcie, piersiach i twarzy -w tych miejscach jest ona najbardziej delikatna i możesz ją podrażnić. Nie radzę też tego wykonywać, jeśli Twoja skóra jest bardzo wrażliwa, natomiast nie ma przeciwwskazań do masażu, jeśli masz pękające naczynka na nogach (chociaż wtedy też radzę to robić delikatnie). Jeśli chodzi o czas, to nie warto poświęcać temu więcej niż 10 minut. Sama poczujesz kiedy wystarczy, będzie temu towarzyszyć zaróżowiona skóra i delikatne mrowienie - przywrócenie krążenia w całym ciele. Na początku może trochę boleć, ale po kilku razach przestaniesz to czuć. Jeśli ten ból Cię przeraża to może pomoże Ci to, że nie ma po tym lepszego uczucia niż zimny prysznic!

Co do używania balsamu: powinno się go używać po każdej kąpieli. Dlaczego? Woda wbrew pozorom wysusza nasze ciało. Wynikiem tego jest biała, szorstka skóra na łokciach i kostkach oraz nieprzyjemna w dotyku reszta ciała. Balsam pomoże nawilżyć skórę, zmiękczy ją. Poza tym miło jest usłyszeć od znajomych, że jakiś zapach kojarzy się z Tobą, bo zawsze tym pachniesz, prawda? Kiedy długo używasz jakiegoś balsamu, jego zapach wręcz w Ciebie wnika i to - moim zdaniem - jest naprawdę wspaniałe.

Mam nadzieję, że przybliżyłam Ci technikę masażu i szczotkowania ciała!
Pozdrawiam,
rox

 -------------------------------------------------------------------
Cześć, jestem rox i dostałam się na okres próbny jako nowa autorka do spraw urody :) Mam nadzieję, że uda mi się zostać z Wami na dłużej! Z powodów problemów z komputerem mam spore opóźnienie w dodawaniu notek, ale myślę, że teraz będzie wszystko w porządku. Bardzo się cieszę na myśl o współpracy z innymi autorkami oraz z Wami - czytelniczkami! Trzymajcie za mnie kciuki, abym została pełnoprawną autorką! :)

5 komentarzy:

  1. Witaj Rox! Co do gąbeczki - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za odpowiedź! Zawsze robiłam to podczas prysznica, dobrze że napisałaś tą notkę, bo taki sposób pewnie niewiele by mi pomógł. Pozdrawiam i życzę powodzenia na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z masażem to ja się mam bakier na razie, ale myślę, że spróbuję sobie coś zafundować. Mój brat, lekkoatleta, zaproponował mi masaż sportowy wrocław , ale wydaje mi się, że jak na to, to za mało się ruszam. Może jednak uda się mi coś innego wybrać, bardziej sensualnego.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x