wtorek, 8 stycznia 2008

Dobór grzywki do kształtu twarzy

Mogłybyście napisać notkę o grzywkach? Zastanawiam się i nie wiem dokładnie na co się zdecydować. Chodziłoby mi o grzywkę na bok. Bez grzywki wyglądam nieładnie, a moja powoli przestaje być grzywką. Chciałabym coś innego niż miałam (padłam ofiarą błędu fryzjerskiego, chciałam prostą grzywkę, a fryzjerka zrobiła mi coś co wyglądało... nieciekawie). Bardzo proszę o pomoc. Zależy mi na tym.
~Ania. 
 Droga Aniu!
Grzywkę najlepiej jest dobrać do kształtu twarzy, a nawet sylwetki (cieniowana grzywka jest wskazana dla niskich dziewczyn). Należy również wziąć pod uwagę grubość włosa i podatność na różne zabiegi (włosy kręcone przy grzywce na bok trzeba będzie prostować). Oto zestawienie, jaka grzywka pasuje do jakiego kształtu twarzy:

Twarz owalna - pasuje do niej każdy rodzaj grzywki. 
 Twarz okrągła - pasuje grzywka delikatna na boku lub wycieniowana i dosyć rzadka. Wręcz tylko kosmyki, które nadadzą lekkości. 
 Twarz trójkątna (wąska broda i szerokie czoło)  - pasuje krótka grzywka lub dłuższa, zaczesana na bok. Postrzępiona grzywka ukryje szerokie czoło. 
 Twarz prostokątna - pasuje bardzo asymetryczna grzywka. 
 Twarz kwadratowa (mocno zarysowane kości policzkowe) - lepiej zrezygnować z wykonania grzywki, lecz jeśli już się na nią zdecydujesz, wybierz zaokrągloną: łagodzi ostre rysy (szczególnie w twarzach kwadratowych i prostokątnych). Niewskazana dla osób z opadającymi liniami twarzy (opadłe kąciki ust, opadające linie zewnętrzne oczu).
 Twarz odwrócony trójkąt (w kształcie gruszki): najlepiej wybrać krótką grzywkę poszerzającą czoło, dobra jest także mini-grzywka.
 Powodzenia!
taodwinyla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x