czwartek, 10 stycznia 2008

Fryzura na co dzień

Witam Was ! :* mam pewien problem, ponieważ jestem szczupłą osobą... , i jak mam grzywkę to ona pogrubia moją buzie i nieładnie wyglądam ;( poprostu mój owal twarzy nie pasuje do żadnych grzywek. Prosiłabym Was o radę, jakie są fajne i "nieulizane" fryzury, bez grzywki, takie na codzień, do szkoły i wgl. Z góry dziękuje ! a za odpowiedz byłabym bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam :*

~Julcia;*

Droga Julciu!!!
Proponuje:
Łatwa do wykonania fryzura z włosów półdługich dla nastolatki lub młodej osoby. Ważne jest by włosy były stosunkowo gęste. Ładna fryzurka dodająca dziewczęcego uroku i wdzięku. Dobrze będzie pasować jako modna fryzura do szkoły dla gimnazjalistki, licealistki czy studentki.
Fryzura którą możesz wykonać samodzielnie.
Oczywiście wcześniej należy mieć odpowiednio obcięte i wycieniowane włosy.
Tego rodzaju uczesanie bardzo dobrze się sprawdzi się na imprezy typu półmetek czy bal sylwestrowy.
By świetnie wyglądać nie musisz mieć na głowie niesamowicie skomplikowanej fryzury, warto czasami zdecydować się na prostą wersję uczesania.
Pozdrawiam J
Mela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x