sobota, 12 stycznia 2008

Grzywka dla każdego

Po raz kolejny piszę. Mogłybyście napisać notkę o grzywkach? Zastanawiam się i nie wiem dokładnie na co się zdecydować. Chodziłoby mi o grzywkę na bok. Bez grzywki wyglądam nieładnie, a moja powoli przestaje być grzywką. Chciałabym coś innego niż miałam (padłam ofiarą błędu fryzjerskiego, chciałam prostą grzywkę, a fryzjerka zrobiła mi coś co wyglądało... nieciekawie). Bardzo proszę o pomoc. Zależy mi na tym.

~Ania.

    
Droga Aniu!!!
Super modna propozycja fryzury dla brunetki lub szatynki. Włosy krótkie, wycieniowane na karku, wystrzępione, zakrywające ucho, długa grzywka, zaczesana na bok. Prosta do układania fryzura doskonała na co dzień - do pracy, szkoły, a także dobrze będzie się komponowała ze strojem wieczorowym. 
Oryginalny sposób na ożywienie prostej, klasycznej fryzurki.  Proste cięcie, włosy do linii brody, na końcach cieniowane. Świetna propozycja dla osób zafascynowanych stylem gotyckim, lub emo; co prawda, fryzura nie jest dokładnym przejawem ani jednego, ani drugiego stylu, ale delikatnie  do nich nawiązuje.
Włosy średniej długości z grzywką. Mocno wycieniowane, grzywka delikatna, nieciężka do linii brwi. Fryzura będzie pasować do dziewczyn, której natura nie zapewniła gęstych, mocnych włosów, a wręcz przeciwnie, cienkie, rzadkie. Fryzura dla blondynki, brunetki, szatynki, rudej.
Włosy długie z grzywką. Włosy długością do połowy pleców lub mogą być też dłuższe, wyszczępione na końcówkach, z mocną ciężka grzywa. Fajna fryzura, odpowiednia dla osób w każdym wieku. Pasuje do blondynki, czarnej, brązowych i rudych włosów.
Włosy długie z grzywką mocno wycieniowane. Dobra fryzura dla osób z długimi cienkimi włosami - piórkami. Wykorzystaj ten mankament natury, by podkreślić swoją urodę. Urocza młodzieżowa fryzurka, doskonała także dla Pań które chcą wyglądać widocznie młodziej.
Włosy średniej długości z ciężką grzywką. Grzywka równa sięga za brwi. Góra głowy idealnie gładka, natomiast dołem włosy mocno wycieniowane. Fajna młodzieżowa , łatwa do zadbania fryzura. Idealna fryzura do ciemnych - brązowych lub czarnych włosów.
Życzę Ci powodzenia w wyborze fryzury dla Ciebie.
Pozdrawiam J
Mela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x