wtorek, 10 marca 2009

Przyjaciółka czy wróg?


hej dziewczyny, super blog. ale do rzeczy. mamtaki problem, otóż mam 13 lat i od 6 lat znam taką dziewczynę.. i wszkole ona zachowuje się jak świnia! przezywa mnie, bije, obgaduje,przedrzeźnia! a po szkole przychodzi do mnie i zachowuje się normalnie,jakby nic się nie stało..ona robi to chyba pod wpływem grupy.. jak daćjej do zrozumienia ,że to mnie boli ? :( mi na niej zależy, po szkolejest świetną przyjaciółką, lecz w szkole wrogiem.. pomocy :((

~samutna kasia

  

Droga Kasiu!

Najprawdopodobniej Twoja przyjaciółka traktuje Cię tak w szkole, bo chce komuś zaimponować. Zastanów się, może wiesz, komu? 
W każdym razie, gdy kiedyś do Ciebie przyjdzie, zapytaj ją, dlaczego tak się z Tobą obchodzi. Po prostu powiedz jej, że zależy Ci na Waszej przyjaźni i nie chcesz, aby tak drastycznie zmieniała się pod wpływem innych ludzi, wytłumacz, że to Cię rani i trudno jest Ci to znieść, zwłaszcza że traktujesz ją jak przyjaciółkę. Powiedz jej, że nie musi zmieniać się, aby się komuś przypodobać, najlepiej jest być po prostu sobą.
 Gdy w towarzystwie nadal będzie Cię obrażać, po prostu nie podchodź do niej, omijaj ją szerokim łukiem, w końcu zauważy, że jednak jest wobec Ciebie niesprawiedliwa. Ale myślę, że sama rozmowa pomoże - to zawsze najlepsze rozwiązanie na wszelkie problemy i nieporozumienia ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x