czwartek, 9 kwietnia 2009

Przyjaźń przez internet


mam problem. otóż jest taki chłopak. Kumpel.Poznaliśmy się jakiś czas temu na forum i gadaliśmy ze sobą długo i wogóle, było fajnie. Potem jednak kumpela postarała się o to żebyśmyprzestali ze sobą gadać. Nie to, ze się pokłóciliśmy, poprostu...naglezabrakło tematów. Napisałam do niego na maila ostatnio i zaczeliśmygadać. Fajnie, było fajnie. Tylko przestał mi odpisywać. Jak mam munapisać, że mi na nim zależy.? Tzn nie w tym sensie, ze się w nim bujamtylko tak jak na przyjacielu, żeby On nie odebrał tego dwuznacznie.? :)

~xxx
 

Kochana!

Nie za bardzo zrozumiałam w jaki sposób Twoja przyjaciółka sprawiła, że nie potrafiliście ze sobą rozmawiać, ale mniejsza o to ^^. 
Przyjaźń przez internet jest o tyle trudniejsza, że nie możesz porozmawiać z kimś oko w oko, wyjść razem na spacer czy najzwyczajniej wypłakać mu się w ramię. 
Musisz liczyć się z tym, że nigdy nie wiadomo, kto tak naprawdę siedzi po drugiej stronie. Ale często łatwiej jest wyżalić się komuś nie patrząc na niego, bez świadomości, że powie o tym Twoim znajomym.
Myślę, że to żadna filozofia - napisz chłopakowi, że zależy Ci na Waszej przyjaźni przez internet, wyjaśnij mu, że świetnie Ci się z nim rozmawia, po prostu cała długa lista zalet takiej przyjaźni, na pewno da mu dużo do myślenia, ale z drugiej strony niczego nie możesz być pewna - nie wiesz, kim jest tak naprawdę.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x