wtorek, 9 czerwca 2009

Uroda: Maseczka do cery dojrzałej

Mam problem mam nadzieję, że mi pomożecie. Otóż mam chyba cerę mieszaną. Nie powiem ze na 100% ponieważ jak się błyszczy twarz to cała. ostatnio zrobila sie bardzo podrazniona, piekła, teraz juz lepiej, ale jak umyje żelem, nakladam podklad (dream matt muss z maybelline) to jest sucha az gdzieniegdzie taka biała skóra wysuszona ale w dotyku gładka.. po jakims czasie z tym podkładem cała twarz mi się błyszczy...nie wiem co robic narazie nakładam krem, trochę pomaga nie widać az tak tego suchego.. zastanawiałam się czy nie uzyc maseczki do cery mieszanej z perfecty? podobno jest dobra ale nie wiem czy te kosmetyki to do cery dojrzałe nie są. pomóżcie czego mam uzywac? jak pielęgnowac? ~Kamila
Droga Kamilo,
Możesz użyć tej maseczki, nie które maseczki są do cery dojrzałej są odpowiednie dla nas, ale na pewno nie każda, możesz sobie zrobić także domowe maseczki. Ten podkład który używasz może nie jest odpowiedni dla twojej cery. Powinnaś na początku używać wiwółki do cery są one stworzone do cery mieszanej. A jeżeli chcesz się dowiedzieć jak pielęgnować cerę mieszaną to zapraszam do tej notki, możesz tam sobie poczytać jak się dba o twój rodzaj cery. Wybierz się do dermatologa, on ci doradzi co możesz zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x