piątek, 5 czerwca 2009

Wszystko przez kuzyna!


Mam problem .. Mam 14 lat .. od 4 lat przyjaźniłam się z Zuzią .. było ok .. jednak podobał jej się mój kuzyn .. nie udało jej się go zdobyć .. ale byli przyjaciółmi no i w ogóle. razem wszędzie chodziliśmy .. ale niestety .. Zuza pokłóciła się z moim kuzynem . Wtedy nasza przyjaźń zaczęła zanikać .. od ok. 3 miesięcy nie odzywa się do mnie .. ja jak jej coś powiem np. "hej co ta słychać" to albo odp " okej " i idzie albo w ogóle się nie odzywa . widzę że nie ma innych przyjaciółek tylko zwykłe koleżanki ,które ukradkiem i puszczą plotkę o niej (starałam się im to wybić z głowy żeby jej nie raniły) . Ostatnio napisałam do niej co jest .. ona odpowiedziała że nic później już nic nie napisała . w szkole to samo się jej zapytałam to tylko pokręciła głową i poszła .. a jak stoję z moim kuzynem to się na mnie krzywo patrzy .. o co chodzi .. jak na razie nasza przyjaźń "umiera" ja już do niej nie pisze bo nie mam siły, w szkole się nie odzywam ..pomóżcie mi odrodzić tą przyjaźń (czy w ogóle są na to jakieś szanse .?) ona jest dla mnie nadal bliską osobą .. :( 


~emka ;*

  

Droga Emko!

Zawsze są szanse na odbudowanie przyjaźni ;). Jeżeli rzeczywiście nie masz nic na sumieniu, a Twoja przyjaciółka lubi Cię tak samo jak Ty ją, nie będziesz miała problemów z naprawieniem Waszych relacji.
Po pierwsze zastanów się, za co Twoja przyjaciółka może być na Ciebie obrażona. Może to wcale nie jest związane z Twoim kuzynem? A jeśli jest, to może ich kłótnia miała coś wspólnego z Tobą? Jeżeli nie znasz powodu ich niezgody, może warto delikatnie podpytać kuzyna, o co im poszło?
Najlepiej byłoby, gdybyś umówiła się z Zuzią na spotkanie w miejscu, gdzie nikt Wam nie będzie przeszkadzał, ani zaglądał przez ramię. Zapytaj ją, dlaczego się do Ciebie nie odzywa, poproś ją, aby powiedziała Ci, co robisz źle, a postarasz się zmienić. Wyznaj, że nadal jest bliską Ci osobą i nie chcesz pogrzebać Waszej wspaniałej przyjaźni. Staraj się być bardzo delikatna, raczej nie wypominaj nic przyjaciółce, ale poproś ją o drugą szansę. Pamiętaj, że nie możesz dać się ponieść złym emocjom i np. wykrzyczeć przyjaciółce w twarz wszystko, co Ci się nie podoba w jej zachowaniu. Musisz być delikatna ;).

Walcz o tę przyjaźń,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x