piątek, 21 sierpnia 2009

Mam szerokie stopy.


Witam i proszę o pomoc.
Moim problemem jest to, że mam szerokie stopy. Normalnie mi to nie przeszkadzało ale zaczęłam trenować sport w którym ćwiczy się na boso. W dodatku prawie nigdy nie mogę sobie znaleźć butów. Dodam, że noszę rozmiar 36-37 i mam 15 lat. 
Czy są jakieś sposoby na bardziej wąskie stopy? Proszę pomóżcie.
~15-nastka,

 

Kochana 15-nastko!
Ja również mam tego typu problem, ale w drugą stronę- mam tak wąskie stopy, że nigdy nie nosiłam sandałów w lato, bo wszystkie spadały mi z nóg ;) Nie wiadomo, w którą stronę gorzej... Niestety to już nie nasza wina i nic z tym nie możemy zrobić, ponieważ jest to taka uroda naszej stopy, na którą w żadnym wypadku nie mamy wpływu. 
Co mogę poradzić? Nie przejmuj się tym faktem! Jeśli Twoja stopa będzie zadbana- nawilżone pięty, delikatny pedicure; nikt nie zwróci uwagi na jej 'wymiary'. 
Jeśli chodzi o buty, to polecam sportowe, ponieważ wiele modeli jest dosyć szerokich. Myślę, że z obuwiem zimowym też nie będzie problemów- wystarczy dobrze poszukać. Pamiętaj, że buciki wykonane ze skóry, zawsze się rozejdą, więc nie martw się, jeśli tuż po zakupieniu zbyt dobrze przylegają, ponieważ za jakiś czas je rozchodzisz.

A tak a propos sportu, to gratuluję pomysłu i chęci, ponieważ jak wszystkie wiemy, sport = zdrowie. Życzę sukcesów i absolutnie nie przejmuj się swoimi stopami- dbaj o nie, a wszystko będzie ok.

Pozdrawiam, 
BallerinaGirl. 
BallerinaGirl (16:16)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x