sobota, 31 października 2009

Tato zdradza mamę mojej przyjaciółki!

mam problem. zresztą jak większość tutaj ;D .moja przyjaciółka przez przypadek przeczytała sms-y swojego taty. no izobaczyła tam pełno wiadomości od jakiejś 'pani' . to było jeszcze napoczątku wakacji. teraz znowu oglądała sms-y taty i wyszło, że on dalejz nią pisze, ale teraz te wiadomości są jeszcze bardziej czułe... typu' brakuje mi ciebie, twoich pocałunków ' .. nie mówiła tego nikomu iraczej nie powie, bo nie chce nikogo martwić, a tym bardziej swojejmamy. wiem to tylko ja i ona.
ona często mi o tych smsach mówi ze łzami w oczach.. ;(
jak ja mogę ją pocieszyć???

~julia.

 

Droga Julio!

Sprawa faktycznie jest bardzo delikatna, powinnaś działać bardzo ostrożnie. Po pierwsze powinnaś być zawsze przy swojej przyjaciółce i wspierać ją jak najlepiej potrafisz. Ona powinna mieć pewność, że może zawsze na Ciebie liczyć.
Co do pocieszenia. Czasami zamiast pustych słów typu "Wszystko będzie dobrze", "Nie martw się, wszystko się ułoży" wystarczy przytulenie, pozwolenie przyjaciółce na wypłakanie się we własne ramię. Często nawet samo wysłuchanie i milczenie przynosi ulgę.
Pocieszenie to jedna sprawa, pomoc to druga, przecież problem trzeba rozwiązać, prawda? Doradź przyjaciółce, aby odważyła się na rozmowę z tatą, może to jednak jakaś pomyłka? Trzeba to sprawdzić ;). Zobaczymy, co powie na to wszystko tato. Najlepiej będzie, gdy Twoja przyjaciółka doradzi tacie szczerość w stosunku do mamy, bo jest to trochę nie fair. Może będzie to bolesne, ale będzie sprawiedliwe i lepsze od ciągłego życia w kłamstwie i udawaniu, że nic się nie stało.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x