poniedziałek, 2 listopada 2009

Dlaczego ciągle się awanturuję?

ostatnio strasznie kłóce się z rodzicami ;/ np. moja mama kupiła mi farbe do pokoju a ja jej zrobiłam awanture ze jest o ton ciemniejsza, a później jak tak myślę to mi żal swojego zachowania o_O' co sie ze mną dzieje?! 

~;/


Kochana!
Nie wiem ile masz lat, dlatego jest mi trudno określić co jest tego przyczyną. Myślę jednak, że dojrzewasz i to stąd się bierze :) Taki już 'urok' tego okresu- ciągle się awanturujemy, płaczemy i co najważniejsze: nie kontrolujemy swoich emocji. Niestety, ty i Twoja rodzina będziecie musieli przetrwać ten okres. Nie będzie to łatwe, ale sobie poradzicie. Możesz spróbować pogadać o tym z mamą. Przecież nie tylko ty tak masz, a z pewnością ona też to przechodziła. Powiedz jej, że jest Ci przykro za Twoje zachowanie. Tymczasem, jak będziesz chciałą powiedzieć coś wrednego lub zacząć się kłócić to... weź głęboki wdech i nie mów tego :) Ten okres może trwać różnie w zależności od Ciebie. Życzę Ci powodzenia i cierpliwości ;D
Pozdrawiam, Cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x