środa, 28 lipca 2010

Przerób swój piórnik i plecak!


Pamiętnik piszę i tak, ale inne pomysły są ciekawe. Ja właśnie zaczęłam uczyć się włoskiego, bo po wakacjach będzie to mój drugi język w liceum. Przy okazji - Callamelli, może podsuniesz w notce parę pomysłów na odświeżenie plecaka i piórnika do szkoły? Breloczki i przypinki odpadają, bo zawsze się boję, że je zgubię. Zastanawiałam się nad jakąś naszywką na plecak,który jest czarny z białymi wstawkami. Masz jakieś pomysły? Bo ja nie bardzo ;)

~Asia Em


  

Cześć Asiu!
Ozdobione plecaki, torby, piórniki często obrazują naszą osobowość. Jak je dobierzesz, zależy od Ciebie. Daję Ci zbiór uniwersalnych rad na ozdabianie przedmiotów, ale wszystkich możliwości nie da się opisać, więc dużo zostawiam Twojej pomysłowości i inspiracji!
Jeśli sądzisz że naszywka będzie dobrze wyglądać, to będzie :). Zawsze możesz bardzo delikatnie przyszyć i jeśli Ci się widok nie podoba, to ją po prostu odszyjesz, jeśli Ci się spodoba przyszyjesz mocniej...
Inspiracji możesz poszukać wokoło siebie, może guziki, cekiny, ? Mogą być ciekawą ozdobą jeśli dodatkowo przyszyjesz je w jakiś wzór rób coś podobnego...
Co do przypinek, zawsze możesz je doszyć do plecaka, może tak będziesz bardziej spokojna co do ich stabilności? Zamiast nich możesz przypiąć agrafki - kiedyś podpatrzyłam coś takiego u mojej koleżanki, do dziś nie chciało mi się wierzyć ile różnych wielkości tych przedmiotów znalazła.
Inna znajoma zbierała "nakrętki" od Tymbarka (te z cytatami) i umieszczała je na jednej zbiorowej dużej agrafce, kolekcja ponad 100kapsli wyglądała oszałamiająco!
Jedna z moich koleżanek na zakończenie roku szkolnego zebrała podpisy znajomych i jakieś śmieszne cytaty. Zwróć uwagę czym znajomi by się podpisywali, czy jest to zmywalne i czy przypadkiem nie przebija tak mocno materiału, że farbuje książki.
Zamiast podpisu znajomych możesz sama coś narysować. Zasady podobne jak do tych wyżej, markerów różne kolory są. Lub stworzyć własny rysunek z małych koralików. Trochę roboty przy tym jest, ale efekt oszałamiający.
Możesz ponaklejać naklejki, kryształki, dżety, ale po jakimś czasie zaczną się delikatnie odklejać i to już za ładnie wyglądać nie będzie :)
"Na plecach" możesz wyszyć swoją ksywę czy imię (baaaaaardzo pracochłonne), ale przedmiot raczej zawsze znajdzie swoją właścicielką.

Dodatkowo piórnik możesz zawsze zafarbować: bibułą albo specjalnymi farbami do barwienia materiału (możesz je kupić w sklepach z chemią do domu).

Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam.
Pozdrawiam serdecznie,
Callamelli

PS - Powodzenia w nauce języka włoskiego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x