niedziela, 26 września 2010

Jedna pierś jest większa od drugiej...


Witam całą załogę nbs 
Już nie raz żeście mi pomogły, więc liczę, że tym razem też pomożecie  
Mam problem... 
Trochę krępujący, bo intymny... 
Chodzi o piersi... 
Mam 14 lat, no ale już w maju 15(podaje, bo może się przyda) 
Ostatnio zauważyłam, że jedna jest większa od drugiej...to trochę krępujące... dlaczego tak jest? Czy coś ze mną nie tak? 
Zauważyłam też, że mnie bolą... nie jest to ból mocny...no ale jest. 
Dodam, że mój chłopak lubi je dotykać... czy to ma jakiś wpływ? 
Czekam na odp... pomożcie... proszę!! 
Pzdr 

~Niunia



Niunio,
Dojrzewając w naszym ciele zachodzi wiele zmian. Powiększanie się piersi jest jedną z nich. Jeśli chodzi o Twój problem, to nie masz się czym martwić. U wielu dziewcząt piersi są nierówne w okresie dojrzewania, natomiast potem się wyrównują. Musisz po prostu poczekać.Jeśli chodzi o ból jest to oznaka wzrostu, że się tak wyrażę. To samo tyczy się np. kości. Miewamy często tzw. ból wzrostowe, na które nikt nic nie poradzi.Jednak nie Twój problem mnie zaniepokoił, lecz przypadkowa informacja którą umieściłaś w pytaniu. Jak wspomniałaś masz czternaście lat… więc jest to jakaś…hm… druga klasa gimnazjum. Napisałaś również, że masz chłopaka… drogą indukcji doszłam do wniosku, że chyba coś jest tu nie tak, i nie mam na myśli twoich piersi. Masz czternaście lat, a Twój chłopak dotyka Twoich piersi?!?!?! Wybacz,ale wg mnie coś tu jest nie tak. Nie wydaje mi się, żebym to ja była jakaś nie na czasie, bo sama jestem nastolatką; ale to na co pozwalasz chłopakowi, myślę,że jest nie na miejscu. Rozumiem, że jesteś w nim zakochana, spędzacie dużo czasu ze sobą, całujecie się; ale chyba posunęliście o krok za daleko. Biorąc pod uwagę Twój wiek i kondycję psychiczną, to definitywnie nie jesteś gotowa na tego typu kontakty damsko-męskie. Wiem, że w dzisiejszych czas młodzież dojrzewa szybciej, na więcej i coraz wcześniej sobie pozwala; no ale nie przesadzajmy. Od tego typu zachowań naprawdę nie daleko do bezpośredniego kontaktu fizycznego. Wg przeprowadzany badań kobieta jest gotowa psychicznie na kontakt seksualny ok.18-21 r.ż. … Nie wiem czy Ty sama chciałaś takich kontaktów ze swoim chłopakiem, czy też on Cię to tego nakłonił… nie wiem też w jakim on jest wieku, dlatego mogę jedynie przypuszczać…
Radziłaby Ci się poważnie zastanowić nad tym, co robisz. Masz całe życie przed sobą. Podejmuj decyzje rozważnie, żebyś później ich nie żałowała…
BallerinaGirl.
BallerinaGirl (18:23)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x