środa, 6 października 2010

Ból brzucha.


Hej dziewczyny! Zwracam się do Was z pewnym problemem, który dręczy mnie już od dawna. A więc :Co jakiś czas, wieczorem bardzo boli mnie brzuch. Ten ból jest nie do wytrzymania. I czasem jest tak, że ; bardzo boli, przestaje i tak w kółko. Kończy się na tym, że muszę załatwić się w łazience. Martwię się tym. Moja mama o tym wie, ale nic mi nie powiedziała. Nie miałam jeszcze okresu. Czy to może być z tym związane? Bardzo Was proszę o poradę. Aha i mam 14 lat. Pozdrawiam!~14-latka



Droga 14-latko!
Bóle brzucha mają wiele przyczyn. Z Twojego listu nie bardzo mogę wywnioskować, która jest najprawdopodobniejsza.
Najczęstsze powody bólu brzucha :
- zatrucie pokarmowe,
- przepuklina,
- silny stres,
- miesiączka.
Po rozpatrzeniu tych wszystkich możliwości najprawdopodobniejsza jest opcja z miesiączką. Możliwe, że niedługo staniesz się „pełnoprawną” kobietą. Dlatego dam Ci kilka rad, które powinny pomóc Ci uśmierzyć ból:
- zażywanie leków, np. Aspiryna, Paracetamol, Panadol, Saridon, Cefalgin, Ibuprofen, No-Spa, gdyż pomagają one w mniejszym odczuwaniu bólu brzucha, głowy.
- ciepły kompres położony na brzuch,
- ciepła kąpiel w wannie z olejkami eterycznymi, 
- spędzenie całego dnia w łóżku :-) .
Jeśli ból dokucza w dalszym ciągu zasięgnij porady lekarza, który prawdopodobnie przepisze tabletki rozkurczowe.

Pozdrawiam,
Tiffcia.

Tiffcia (21:12)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x