niedziela, 12 czerwca 2011

Chcę go mieć, ale jest zajęty!

Mam problem.. chodzi o chłopaka który jest 2 lata starszy [3gim] i bardzo mi się podoba. Gadałam z nim kilka razy na gg i on chyba wie że mi na nim zależy.. Próbowałam już wielu rzeczy ale jakoś mi nie idzie :(( Możliwe że ma dziewczyne. W takiej sytuacji mam jeszcze jakiekolwiek szanse ? Często do niego pisze ale on nigdy nie odpisuje.. Kiedyś napisałam z innego numeru i odrazu odpisał [nie wiedział że to ja] a kiedy ja do niego pisze to to ignoruje... W szkole czasami na mnie patrzy ale nigdy nie powie 'cześć' .. Wydaje mi się że jakby mu zależało to by coś zrobił.. Choćby nawet odpisał na gg.. pomóżcie co mam zrobić żeby zaczął ze mną rozmawiać ? nie chce udawać jakieś gwiazdy żeby zwrócił na mnie uwage.. Kiedyś jak przechodził obok to sie odezwał a teraz totalnie mnie ignoruje.. Nawet w szkole na wigilii złożył mi życzenia itd.. nie wiem co się stało a naprawde mi na nim zależy.. co robić ?
wakasjaa
 
 
Droga Wakasjoo.
Myślę, że jeśli ma dziewczynę, to nie warto się za nim uganiać. Jeśli lubisz go tak naprawdę bardzo, to powinnaś cieszyć się jego szczęściem, choć rozumiem, że to nie jest łatwe. Narazie nie okazuj mu swojego uczucia w jakiś dosadny sposób. Możesz się z nim przyjaźnić, spotykać, rozmawiać. Myślę, że ta jego lekka ignoracja Ciebie to z powodu jego dziewczyny... Może zauważył, że coś do niego masz i,aby nie stwarzać niepotrzebnych sytuacji chciał ograniczyć kontakt z Tobą. Zapewne kocha swoją dziewczynę, a Ty musisz to zrozumieć i czekać cierpliwie... Podejdź do niego na przerwie. Nie bądź poważna, nie wyznawaj mu miłości. Zapytaj co u niego, czy wybrałby się z Tobą na spacer, wycieczkę rowerem (wiosnaaa ;dd) itp... Chyba wystarczy Ci jego bliskość ? Twój być nie może. Nie teraz. 
Powodzenia !
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x