czwartek, 27 października 2011

Nie mogę o nim zapomnieć, a jest zajęty.

Jak się domyślam to moja ostatnia odpowiedź. Zbyt wiele ‘czynników’ zmusza mnie do odejścia. Czułam się tu wspaniale, lecz szkoda, że tak krótko miałam zaszczyt pisać na tym blogu. Będę tęsknić i za czytelniczkami, i za wspaniałymi autorkami. Dziękuję za ten wspaniały czas.
Cześć Dziewczyny! Bardzo lubię czytać Wasz blog. Jest bardzo pomocny. Potrzebuję Waszą radę..
Otóż na Sylwestra poszłam do kolegi. Było tam pełno znajomych i oczywiście alkohol. Podczas mojego tańca z gospodarzem domu doszło do pocałunku. Pamiętam, że było cudownie. To trwało do końca piosenki. Gdy piosenka się skończyła jedna z dziewczyn zawołała H(tego z którym się całowałam) na rozmowę. Później dowiedziałam się, że M(przyjaciółka dziewczyny, która zawołała H) kręci z nim. Szczena mi opadła. Chciało mi się płakać, ale żeby się upewnić spytałam innej dziewczyny czy to prawda i powiedziała, że nie, że oni wcale ze sobą nie kręcili, że ta dziewczyna nic do niego nie czuję, ale zrobiła mu akcję ,że krzyknęła spie**alaj, a on ją przepraszał. Później troszkę odleciałam zrobiłam pare niekontrolowanych rzeczy(jeden kolega wykorzystał to, że byłam nietrzeźwa i się z nim całowałam..), a H cały czas tańczył z panną M. Gdy byliśmy wczoraj na spacerze H ledwo co się do mnie odzywał. Czasem spoglądał dyskretnie.. I cały czas przytulał się do M.
Od czasu sylwestra nie mogę zapomnieć o H. :( Gdy Go widzę cała promienieje..
Co waszym zdaniem powinnam zrobić? Olać to wszystko i o Nim zapomnieć czy powiedzieć mu co czuję(jeśli tak to jak to zrobić?) ?

~zauroczona
 
Kochana!
Jak domyślam się, jesteś nastolatką. Upijasz się? Będąc niepełnoletnią?! Rozumiem, na imprezach często pojawia się alkohol, ale chyba nie w takich ilościach, żeby się upić… No cóż. Dla mnie to niezrozumiałe, ponadto nie o tym miałam pisać.
Nie wiedziałaś, że on jest zajęty. Więc mogę wywnioskować, ze go nie znasz. Całowałaś się z osobą, o której prawie nic nie wiesz. Trochę niemądre posunięcie. O ile się nie mylę, pocałunek to sposób wyrażania uczuć osób, które są w związku. No może są dziewczyny, które lubią się całować z nieznajomymi, bo to tak dla funu. Tego również nigdy nie zrozumiem.
Moim zdaniem chłopak jest z M., ale Ty mu się podobasz. Jednak jest zajęty, co jak co. Przytulał się do M. Koleżanka wcale nie musiała mówić prawdy. Zastanów się, czy jest sens odbijać dziewczynie faceta. Decyzja należy do Ciebie. Osobiście bym to odradzała.
Twoich ‘niekontrolowanych’ rzeczy nie będę komentować. Może w kręgu Twoich znajomych to imponuje, dla mnie to jednak pogarsza zdanie o Tobie.
Pozdrawiam, Małpa.

Trzymajcie się Kochane. Życzę trafnych wyborów. Spełnienia marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x