poniedziałek, 9 stycznia 2012

Jak mu o sobie przypomnieć?

Hej. Mój problem polega na tym, że od pewnego czasu jestem zauroczona w pewnym chłopaku. Spotkaliśmy się w grudniu 2009 roku na imieninach. Od razu wpadł mi w oko. Niestety nie miałam na tyle odwagi, aby zapytać się go o numer gg czy telefonu. Potem okazało się, że mieszka w tym samym bloku co ja. Mimo tego, że wiem gdzie mieszka boję się zapukać do jego drzwi. Moja przyjaciółka radzi mi, aby do niego poszła i zagadała. Ale ja nie potrafię! Nawet nie wiem czy on ma dziewczynę, czy jest mną zainteresowany.Proszę pomóż mi!

~tyna


Droga Tyno!
Zapukanie do drzwi tego chłopaka nie jest najlepszym pomysłem. Zupełnie nic o nim nie wiesz, nie piszesz, czy rozmawialiście. Pójściem do niego do domu wiele ryzykujesz, bo może nie mieć czasu i Wam obojgu będzie głupio, może akurat mieć gości albo w ogóle Cię nie pamiętać… Nie napisałaś nic o jego stosunku do Ciebie, dlatego to także wzięłam pod uwagę. I jeszcze warto dodać, że będzie to ciężko zrobić, bo wnioskuję po treści wiadomości, że jesteś raczej osobą nieśmiałą. To tak, jak ja;)
A co da się zrobić? Oj, dużo się da. Mieszkacie w jednym bloku i masz całe mnóstwo możliwości. Zaobserwuj, kiedy i z kim wychodzi. No i gdzie;) Dowiedz się o nim czegoś, czym się interesuje, jaki jest, kim są jego znajomi. Wypytaj o nr gg. Wyjdź któregoś dnia, np. z koleżanką, czy nawet z psem na spacer i udaj się tam, gdzie i on przebywa. Daj mu się zapamiętać, niech zwróci na Ciebie uwagę, przypomni sobie, skąd Cię zna;) I w końcu zagadaj do niego. Nawet pod byle pretekstem, że pogoda się popsuła, a Ty jak zwykle zapomniałaś parasola. Uśmiechaj się do niego. Może nawet nie będziesz musiała pierwsza się odzywać, może on to zrobi…? Jesteś w naprawdę komfortowej sytuacji i wykorzystaj to:)
Powodzenia,
Charlotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x