wtorek, 1 maja 2012

Ostatnio częściej się kłócimy.


Witajcie Dziewczyny! Na początek chciałabym napisać, że podziwiam Waszego bloga i czytam wszystkie Wasze notki :]. Mam pewien problem z moją przyjaciółką: otóż ostatnimi czasy bardzo się kłócimy, nawet o byle co. Przyjaźnimy się od czterech lat i nigdy nam się taki okres nie zdarzał. Kiedy ja powiem jej że nie podoba mi się coś w jej zachowaniu to ona odpowiada zawsze: "Aha ta", i uważa że to moja wina. Chyba w przyjaźni chodzi o szczerość? Poza tym kiedy ja na facebooku coś napiszę, ona pisze coś podobnego i to pod zdjęciami które ja komentuję albo "Lubię to". Tak mnie to wkurza ;/, ale kiedy jej o tym mówię to ona: "Aha ta". Błagam pomóżcie, co mam robić?
~Patrycja



Kochana!
Wyznacznikiem przyjaźni nie są komenatrze na facebooku, czy na przykład kwestia podobnych ubrań. Myślę, że nie powinnaś zwracać uwagi na takie rzeczy, bo powstają przez nie niepotrzebne konflikty. Możliwe, że przyjaciółka podziwia Twój styl i stara się wzorować na Tobie. Nie jest to nic złego, widocznie jej imponujesz.:) Moim zdaniem powinnaś na razieprzymknąć na to oko. Jeśli sprawy zajdą za daleko znajdź w spisie notek wpis na temat zazdrości w przyjaźni. Myślę, że powinien Ci się przydać.
 Czasem w przyjaźni zdarzają się lepsze i gorsze chwile. Przeczekaj zły moment, możliwe, że to tylko chwilowe i niedługo minie.:)
 Proponuję także szczerą rozmowę. Zazwyczaj przyczyną "małych kłótni" jest jeden dość duży problem, który podobno został zażegnany. Możliwe, że dziewczyna pamięta jeszcze jakąś Waszą kłótnię, nadal chowa urazę, bądź po prostu wydarzyło się coś, przez co zmieniła swoje nastawienie. Postaraj się z niej to wyciągnąć. Myślę, że dobrą okazją do tego będzie wspólny wieczorek. Zaproś przyjaciółkę do siebie, obejrzyjcie jakiś film. Jest to dobry moment do zwierzeń.;)
 Jeżeli nie uda Wam się niczego wyjaśnić, dobrym wyjściem jest przerwa. Odpocznijcie od siebie na tydzień albo chociaż parę dni. Będziecie miały okazję do poukładania sobie wszystkiego, zatęsknicie za swoim towarzystwem. Nie oznacza to wcale końca Waszej przyjaźni, jest to właśnie dobre wyjście z całej tej sytuacji.
 Przeczytaj także poradnik dotyczący kłótni z przyjaciółmi, który znajdziesz w spisie notek. Są tam rady, które mówią jak zapobiec częstym kłótniom.
 Trzymam za Ciebie kciuki!
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x