czwartek, 24 stycznia 2013

Zaczynamy na nowo!


Tak, wieem - "o nie, to znowu wy!". ;) Dla prawdy i przyjemności zaprzeczać nie będę, wracamy tutaj i cieszymy się z Waszego entuzjazmu. :) 
Żeby nie przedłużać, powiem tylko tyle, że powiększył nam się skład, a nawet wróciło kilka osób, które już pisały tu kiedyś. Za dużo się nie zmieni, zadawajcie pytania tak, jak dotychczas. Notki będą pojawiały się raczej codziennie, ale prosimy o wyrozumiałość, gdyż każda z nas ma rok szkolny i czasami (zwłaszcza jak pytań jest dużo) możemy się nie wyrabiać, ale pamiętamy o Was i staramy się odpowiadać jak najszybciej! :) 

Im więcej autorek na naszym blogu, tym lepiej, bo jeśli jest dużo pytań, można je porozdzielać między kilka osób, no i w grupie raźniej. :) Więc jeśli chcecie się do nas przyłączyć (zwłaszcza liczymy na kogoś do mody, pilnie!), to zajrzyjcie do ramki "Współautorstwo na NBS".

Nasz obecny skład:
- Tincia (chłopcy),
- Cocalotte (chłopcy),
- Saphirr (przyjaźń),
- Kwaskowa (rodzina)
- Nieuchwytna (moda + Kolumna Kulturalna),
- Lullaby (zdrowie),
- Pysia (uroda),
- Loremi (zrób to sama),
- Siedmiokropka (psychologia),
- Ryżowy Pudding (Kolumna Kulturalna).

+ Lilu (rodzina, okres próbny)

Mam też nadzieję, że nie zapomnicie z jakiego powodu ostatnio odeszłyśmy i liczymy mimo wszystko, że będziecie pamiętać, iż Wasz odzew jest dla nas ważny. :)

Do następnej notki! ;)
Siedmiokropka w imieniu Załogi NBS

23 komentarze:

  1. Tak trzymać, czekamy na nowe wpisy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj całkiem przypadkiem i zdecydowanie bardzo się z tego cieszę. Mam naprawdę nietypowy problem.. chciałabym go omówić za pomocą rozmowy na GG. Czy będzie to możliwe? Zakładka "Jak zadać pytanie?" nie chciała mi się otworzyć dlatego też podaję swój numer i proszę o kontakt. Może akurat któraś z Was pomoże mi chociaż tym że będę mogła komuś opowiedzieć o tej nietypowej sytuacji.Podaję numer GG: 39895975 Naprawdę proszę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że wróciłyście! Z pewnością będę stałą czytelniczką Kolumny Kulturowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, czy pytanie mam zadać w komentarzu na tej stronie: http://nbs-spis-notek.blogspot.com/2012/09/przyjazn.html ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy obecnym szablonie trzeba dobrze najechać myszką na "jak zadać pytanie?", ewentualnie wejść przez Menu. :) Jeśli chcecie opisać nam swój problem prywatnie, wchodźcie na "Kontakt z załogą".

    Anonimowy - tak, zadajemy pytania w odpowiedniej zakładce w "Spisie notek", czyli jeśli chcesz zadać pytanie dot. przyjaźni, to dokładnie tam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wracacie! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że będziecie pisać. ;) dopiero zaczełam przygodę z waszym blogiem ale już przeczytałam wszystkie notki :) chciałambym pisać w dziale mody jesli bym mogla? ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowa, jeśli chcesz zgłosić się na kandydatkę do mody wejdź na nbsforum.fora.pl i zajrzyj do działu Rekrutacja ;) Mozesz wypełnić formularz i jeśli zrobisz to dobrze przyjmiemy Cię na okres próbny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Laski cieszę się bardzo, że wracacie !
    Czekam z niecierpliwością na nowe porady i ciekawe notki. To bardzo dobrze, że załoga NBS nigdy nie zapomina o czytelnikach :).
    Do następnego !

    Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wracacie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. UCan'tTouchThis25 stycznia 2013 22:16

    Jezu, tak <3 Od kiedy zobaczyłam notkę o powrocie codziennie czekałam na kolejny odzew. I JEST <3 Czekam już na nową notkę, bo znudziło mi się w kółko czytanie tych które są :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ♥ Nie mogę się doczekać nowych notek, powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Yayy, już sie nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Nie mogę się doczekać nowych porad! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę z Waszego powrotu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łuhuhuhu XD nawet ni wiecie, jak cieszę się z Waszego powrotu

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże jak się cieszę! :)))))))))) Czekałam , aż się doczekałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Saphirr niestety ale nie mogę wypełnić formularza czy mogłybyście wysłać mi taki formularz . Niestety lecz nie wiem jak go wypełnić, pola do odpowiedzi nie pojawiają mi się.
    + Mam tylko 13 lat, lecz w kwietniu mam 14 urodziny :) Może jeśli wyśle wam taki formularz, przymkniecie oko na mój wiek.
    Pozdrawiam ;)

    Anonimowa-Mokka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pola do odpowiedzi? Tworzysz nowy temat w dziale "Rekrutacja", wklejasz dany formularz i pod danymi pytaniami, wpisujesz odpowiedzi.
    Wiek ma znaczenie, ale jeśli odpowiedzi będą naprawdę dobre, przymykamy na niego oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki dziewczyny, że wróciłyście. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x