sobota, 24 sierpnia 2013

Sukienki i kapelusze 2013

Hej! :)
Czy mogłabyś napisać coś o modnych w tym sezonie sukienkach ( bardziej chodzi mi o takie z sieciówek, gdyż nie jestem jakoś specjalne bogata czy coś ) ? Oraz, jako druga część mojego pytania, jakie kapelusze się teraz nosi? Czy w ogóle nadal są modne?
Jeśli była już podobna notka, to przepraszam, starałam się przeglądnąć większość.
Z góry dziękuję,
Colorowa



Droga Colorowa,
liczyłaś pewnie na notkę o modzie na lato. Jednak bliżej nam już do jesieni, to właśnie o niej będzie notka :).
Nie będę owijała tylko od razu przechodzę do tematu.

Sukienki

Sieciówki oferują całkiem ciekawe sukienki. Każdy znajdzie coś dla siebie, zwłaszcza, że w kolekcjach mieszane są różne style. Najgorętszym trendem jest niezaprzeczalnie styl grunge. Kobiecość także wraca do nas w postaci sukienek z rozkloszowanym dołem lub tymi o lini trapezu. Nowe kolekcje bazują także na takich trendach jak zwierzęce motywy, oversize, długości maxi, asymetryczne doły i wiele innych. Poniżej zamieszczam kolaż sukienek, które możemy znaleźć w nowych kolekcjach sieciówek. Wybrałam sukienki, które mogłaby spokojnie założyć nastolatka. Są to propozycje najciekawsze, a także w miarę normalne (jak wiemy - nie wszystkie trendy przyjmują się, a niektóre, powiedzmy szczerze, są tandetne). Więcej propozycji znajdziesz na stronach sklepów.



1,2-Bershka
3,4-Camaieu
5,6-H&M
7,8-Mango
9-Orsay
10,11-Reserved
12-Top Secret



Kapelusze
Otóż tak, są modne. Praktycznie nigdy nie wychodzą z mody. Odkąd się pojawiły są synonimem klasy i stylu. W sezonie wiosna/lato 2013 figurowały jako najbardziej stylowy dodatek. Moim skromnym zdaniem nastolatkom (domyślam się, że jesteś właśnie w nastoletnim wieku) pasują kapelusze z mniejszym rondem np. meloniki. Niektóre sieciówki posiadają dosyć szeroką ofertę. W najnowszej kolekcji H&M uwzględnił ten trend i to właśnie w tym sklepie znajdziesz najwięcej ciekawych propozycji.

Myślę, że pomogłam.
Heavy

3 komentarze:

  1. Heavy, jak dla mnie piszesz fajne notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jeżeli zostanę to postaram się by były jak najlepsze ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą Hime Chi, Heavy pisze fajne notki...

      Usuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x