środa, 4 grudnia 2013

Co powinny nosić niskie dziewczęta?

Hej :) Jestem raczej niską dziewczyną, mam ok. 160cm wzrostu i w związku z tym bardzo zależy mi na notce ze wskazówkami, jak powinny ubierać się właśnie niskie dziewczyny. Jakich ubrań powinny unikać, co może nas niepotrzebnie skrócić? Mile widziane byłyby rady, jak się ubrać, by wydawać się wyższą. Poza tym chciałabym się dowiedzieć na ile cm obcasy (np. w botkach) mogę sobie pozwolić - chodzi tutaj o buty na co dzień, do szkoły lub do pracy - takie żeby nie za bardzo rzucać się w oczy, ale też żeby poprawiły ogólny wygląd nóg. Czy mogłybyście również stworzyć kilka zestawów? Bardzo zależy mi na Waszej odpowiedzi i mam nadzieję, że coś mi poradzicie. Dziękuję i pozdrawiam ciepło :* :) Buziaki, Hanna

Kochana  Haniu, 
witaj w klubie. Także należę do niskich dziewcząt, więc co nieco znam się na zasadach, którymi my, niskie kobitki, powinnyśmy się kierować przy wybieraniu ubrań ;).
Zapraszam do przeczytania notki.


Po pierwsze: Szerokie i luźne ubrania nie są zbytnio wskazane dla niskich dziewcząt, jednak z własnego doświadczenia wiem, że jeżeli ktoś ma dosyć dobrą figurę to nie jest to karygodny błąd - wystarczy pamiętać, że jeżeli zakładamy luźną górę, dół powinien być bardziej opięty.

Po drugie: Ubieranie się w ciuszki o jednym kolorze wyszczupla sylwetkę.


Po trzecie: Niemalże każda nastolatka uwielbia jeansy, a większość nie poważa innych spodni niż właśnie te wykonane z denimu. Dla niskich dziewczyn najlepszym pomysłem są gładkie dżinsy, bez przetarć. Spokojnie też takie dziewczyny mogą nosić spodnie z podwyższanym lub wysokim stanem - wyszczupla i wydłuża on sylwetkę. Jeżeli chodzi o krój - dla rurek i prostych nogawek 3 razy TAK :)

Po czwarte:  Duże wzory przytłaczają niskie dziewczyny, dlatego nie powinny one ich nosić. Są też wzory, które niskie osoby mogą wybierać bez zawahania np. pionowe paski.


Po piąte: Będąc niską możesz nosić koturny, obcasy i inne wysokie buty bez obawy, że będziesz wyglądała jak żyrafa lub wielkolud. Wybierając kozaki, najlepsze będą sięgające przed kolano.

Po szóste: Świetnym pomysłem, by wydłużyć swoją sylwetkę jest założenie góry, która sięga do miejsca, gdzie kończą się spodnie lub spódniczka. 


 Po siódme: Niskie fanki spódniczek lub sukienek powinny wybierać ten takie, które sięgają maksymalnie do kolana, nie dłuższe.

Po ósme: Dodatki dla niskich dziewcząt nie powinny być duże, bo bardzo przytłaczają i mogą wyglądać komicznie, szczególnie duże torby i korale nie są wskazane. Natomiast wiszącym akcesoriom np. szalikom, chustkom, a także kolczykom mówimy stanowcze 'tak'.

Skoro już wiesz, jakie rzeczy powinnaś wybierać, to teraz zachęcam do obejrzenia stylizacji wykonanych przeze mnie na potrzeby tej notki : 


Jeansy - Reserved, bluzka - H&M, buty - H&M, bransoletka - Reserved, szalik - Reserved



Spodnie - H&M, sweter - Bershka, buty - Stadivarius, naszyjnik - Reserved




Spódniczka - H&M, koszulka - Bershka, kolczyki - H&M, buty - Deichmann


 

Spodnie - Bershka, komin - Reserved, bluzka - Reserved, buty - Tally Weijl

Mam nadzieję, że pomogłam.
Heavy

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Nie jesteś niska. Ja mam 143 cm i zakupy w sklepie to dla mnie dramat bo nie mogę nic znaleźć!

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x