środa, 27 sierpnia 2014

Klapki po szkole

Mam dość nietypowe pytanie. W mojej przyszłej szkole trzeba nosić klapki (nikt nie zmieniał butów). Mogłabyś napisać coś o rodzajach klapków, a także jakie najlepiej nosić w szkole? Nie mam zupełnie pomysłu :/. Z góry dziękuję.
Kama


Droga Kamo,
taka sytuacja to nie jest powód do nerwów. Po pierwsze - nie jesteś sama w takim położeniu, przecież wszyscy w Twojej przyszłej szkole będą nosić takie buty, więc nie będziesz jedyna. Po drugie - klapki są wygodniejsze niż jakiekolwiek inne buty po szkole, można się do nich przyzwyczaić, a przebywanie w szkole ma to do siebie, że butów nie zdejmuje się przez czasami 8 godzin, więc klapki są w tym wygodniejsze, że nogi nie grzeją się tak bardzo.

Moim zdaniem najlepsze byłyby zabawne kapcie (takie jak powyżej) - z jednej strony są śmieszne, wyglądają fajnie na młodej osobie, można je wpasować do różnych stylizacji, a do tego są wygodne i nie spadają z nogi. Widziałam takie w Deichmanie (jeżeli dobrze pamiętam to były takie pieski, Homery Simpsony i kaczki, ale nie wiem, czy mnie pamięć nie myli). Po za tym możesz zakupić takie w małych sklepach obuwniczych. Jednakże może być tam mały wybór, więc możesz również poszukać na allegro.

Takie znalazłam na allegro.

Wiem, że ciężko je znaleźć, więc już Ci tłumaczę, jak je znaleźć na Allegro. Wybierasz dział Moda i Uroda, a tam kategorię : Obuwie. Potem, gdy już przeniesie Cię do listy wyszukanych przedmiotów, z panelu po lewej wybierasz Damskie. Potem już droga jest prosta - klikasz w Domowe i w wyszukiwarce wpisujesz zwierzątko, które Cię interesuje ;)

Ewentualnie możesz kupić zwykłe kapcie, w jakich każdy chodzi po domu - w szkole mojego znajomego właśnie takie obuwie na zmianę musieli mieć, a gdy ktoś nie przynosił to sprzątaczki oddawały swoje zapasowe ;P

Drugą propozycją są klapki, jakie można kupić w CCC lub Deichmannie - najlepiej byłoby, gdyby były zabudowane, bo w zestawieniu ze skarpetkami, klapki nie wyglądają zbyt ciekawie, nie? Patrz poniżej :
To tak w formie żartu, ale wracając do Twojego problemu - lepiej odpuść sobie japonki, bo to najgorszy pomysł, na jaki możesz wpaść - oczywiście to Twój wybór, ale gdy przyjdzie Ci wcisnąć nogę ze skarpetką w japonka to życzę powodzenia.
Chyba nie muszę wspominać, że najlepsze byłby klapki na płaskiej podeszwie ;-)
Niestety teraz kupienie klapków może być bardzo trudne, ale jeżeli uda Ci się je dostać - pewnie na wyprzedaży :)

Ostatni pomysł, jaki przyszedł mi do głowy to oczywiście spytanie się wychowawcy, czy możesz chodzić po szkole w balerinkach lub czeszkach - w zimę i późną jesienią raczej nikt w takich butach na zewnątrz nie chodzi, więc nie byłoby podejrzewał, że nie zmieniasz butów ;-).

Więcej pomysłów niestety na rozwiązanie Twojego problemu nie mam, ale liczę, że którąś z moich podpowiedzi wprowadzisz w życie,
Heavy

10 komentarzy:

  1. Mała uwaga, kapcie zwierzątka są zazwyczaj bardzo ciepłe. Idealne na zimę, ale na cieplejsze dni lepiej wybrać coś mniej grzejącego w stopy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zimą takie kapcie są ok, ale w sumie, gdy ktoś nosi często spódniczki lub sukienki i zakłada cienkie rajstopy to też raczej nie jest w takich kapciach aż za bardzo gorąco :)

      Usuń
  2. Droga Heavy
    Mogłabyś napisać notkę o nausznikach modnych tej zimy ? Mam dużą głowę ( nie jakąś gigantyczną ale moim zdaniem większą od głów moich koleżanek) i kiedy w zimie spinam włosy do szkoły to nie podoba mi się mój wygląd kiedy ubieram czapkę. Jak moje włosy są rozpuszczone to okay mogę chodzić w czapkach ale do spiętych kosmyków wolałabym nauszniki :)
    Ally

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie dotyczące ogółem bloga- czy nie szukacie 'autorek z doskoku'? To znaczy gdybym napisała raz na jakiś czas post na własny temat i Wam podesłała? Ot tak, gdybym miała jakiś pomysł i czas? Prawdopodobnie coś o urodzie, ale może i z innych kategorii :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, napisz coś na ten własny temat (lub jak nie masz pomysłów, to mogę coś podsunąć), przyślij do mnie, ja sobie ocenię i się zastanowimy, ok? :)

      Usuń
  4. Ok, super, dzięki ;) Nie wiem kiedy dokładnie się za to zabiorę, bo u mnie jest tak, że jestem wiecznie zajęta, a potem jak już mam czas to zazwyczaj nagle i tak dużo, że zaczynam się nudzić, stąd ten pomysł- chciałam jakoś pożytecznie wykorzystać czas ;). Ale jak już coś będę mieć to się odezwę, dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klapki po szkole to bardzo dobry pomysł bo przecież w tych butach nasze nogi odpoczywają. Dlatego ja zazwyczaj noszę klapki z https://butymodne.pl/klapki-damskie-c10782.html i nigdy mi się one nie znudzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze to po prostu zwykłe, skórzane, góralskie kapcie. Dobrze się trzymają stopy, nie spadają i jest pewność, że chodzisz w zmienionym obuwiu.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x