piątek, 11 stycznia 2008

Grube uda - co nosić?

Pierwsza :* Proszę o odp. na moje pytanie. Mam dość grube uda, ale reszta mojego ciała jest chudziutka. Moja uda może nie są grube w porównaniu z udami koleżanek. One tylko wyglądają na takie bo jestem szczupła tylko te UDA! Uwielbiam rurki, ale one kiepsko na mnie wyglądają, noszę też proste jeansy, ale z nimi jest jeszcze gorzej :P. Jak mam się ubierać? Jaki krój spodni najbardziej mi pasuje?? P.S. Pozdrawiam całą załogę NBS! :*~Ala
Droga Alu!

Piękne, krągłe uda są atutem Wenus.

Twoje uda z pewnością nie polubią się z bojówkami, legginsami i rurkami- co zauważyłaś sama.
Dla Ciebie idealne będą spodnie rozszerzające się ku dołowi i luźne spódnice przed kolano.
Nie wiem czemu sądzisz, że źle wyglądasz w prostych spodniach…
To właśnie w nich, również, powinnaś chodzić.
Kolor jeansów pozostawiam Tobie samej, choć najlepiej byłoby, gdyby był to ciemny granat bądź czerń ;)


 

Życzę powodzenia, w szukaniu idealnego stroju,
Ina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x