wtorek, 22 grudnia 2009

Ja jestem sama, ona ma pełno koleżanek

Pokłóciłam się strasznie z najbliższą koleżanką i zerwałyśmy przyjaźń. Ona zawsze się wtrącała w moje sprawy, a nawet wygadywała moje tajemnice i to było przyczynom naszej kłótni. Teraz ona ciągle obgaduje, nastawia wszystkich przeciwko mnie. Teraz zostałam sama, płaczę na przerwach, chodzę sama zagubiona. Ona jest bystra i wygadana, a ja nieśmiała i nie umiem się wybronić. Jej rodzice pracują w teatrze i mnie z 3 tygodnie temu zaprosili za ich darmową wejściówkę (byłyśmy tam we 2). Ostatnio upomniałam się o chyba z 5 zł, które mi nie oddała, a ona mi powiedziała, że mam jej oddać kasę za bilet (czyli 60zł, a ja nie mam tylu pieniędzy i nie jestem zbyt bogata!) !! Chyba oddam jej te pieniądze i nie będe mogła kupić prezentów dla rodziny. =( Chce mi się strasznie płakać :( Co mam robić???!! Jestem teraz sama.. a ona.... ma teraz pełno koleżanek...... ;( 


~smutna 12-latka



Kochana!

Tego typu nieporozumienia na dłuższą metę stają się coraz bardziej niewygodne i uciążliwe. Konflikt powinnaś zażegnać jak najszybciej bez względu na to, czy chcesz nadal przyjaźnić się z tą dziewczyną, czy nie. Przypominam Ci także, że nadchodzą święta, dlatego będzie to kolejny pretekst do tego, abyście porozmawiały ;). W końcu w święta powinno się przynajmniej częściowo załagodzić wszelkie nieporozumienia, prawda?
Poproś ją, aby spotkała się z Tobą w cztery oczy. Brak ludzi wokół Was pozwoli Wam na szczerą, spokojną i długą rozmowę, jakiej z pewnością potrzebujecie. Powinnyście wszystko sobie wyjaśnić i więcej się nie kłócić ;). Pamiętaj: nie podnoś głosu, nie koloryzuj żadnych faktów i przede wszystkim bądź tylko i wyłącznie szczera.
Pieniądze akurat szczęścia nie dają, więc skoro Twojej koleżance aż tak bardzo zależy na tych 60zł, to jej oddaj. W końcu prezenty dla najbliższych możesz zrobić własnoręcznie. Tego typu upominki cieszą najbardziej, bo włożyłaś w nie całe serce i poświęciłaś na nie trochę czasu zamiast biegać po sklepach i grzebać w regałach ;). Jednak jeśli się z nią pogodzisz, z pewnością nie będziesz musiała oddawać jej tych pieniędzy.
Zawsze szukaj najprostszych rozwiązań, te są najlepsze ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Ps. Wesołych Świąt wszystkim życzę! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x