środa, 23 grudnia 2009

Wszyscy traktują mnie jak gwiazdę

cześć dziewczyny,mój problem polega na tym,żemoja "sława" w szkole strasznie mi przeszkadza!!Zaczęło się to rok temukiedy to zaśpiewałam kilku dziewczyną,później grałam w różnych skeczachi zostałam nazwana "gwiazdą" nawet przez nauczycielkę!!!Na początku niepowiem bo było nawet fajnie,każdy mnie znał wszyscy chcieli się ze mnązadawać,ale kiedy musiałam później cały czas śpiewać to moje hobbyzmieniło się w przymus!!!pamiętam ostatnie karaoke,było to na dyskotecenawet nie mogłam zacząć śpiewać bo wszyscy klaskali i krzyczeli...wpołowie piosenki również i to mi strasznie przeszkadzało bo nie mogłamsię skupić....niedawno nawet nie które dziewczyny brały ode mnieautografy bo mówiły że na pewno zostanę gwiazdą...co mam zrobić? niechcę być tylko odbierana jako "gwiazda" tylko jako również zwykładziewczyna....

~"gwiazda"



Droga Gwiazdo!

Po przeczytaniu Twojego problemu nasunęły mi się dwie myśli: albo baaardzo naciągnęłaś pewne fakty, albo nie zauważasz niektórych rzeczy, które dzieją się wokół Ciebie.
Żaden normalny człowiek nie poprosiłby Cię o autograf bo "na pewno będziesz sławna", tak samo niemożliwe jest, aby WSZYSCY czcili Cię jak jakieś bóstwo. Dlaczego mówię, że niemożliwe? Bo zawsze znajdzie się więcej niż garstka zazdrośników, którzy będą psuli Twoją opinię. Niestety takie jest moje zdanie i nie jestem w stanie uwierzyć w stuprocentową  prawdziwość opisanej przez Ciebie sytuacji.
Jeżeli chcesz aby ludzie widzieli w Tobie przede wszystkim zwyczajną dziewczynę, nie radzę występować więcej w żadnych przedstawieniach, ani śpiewać na forum szkoły, w końcu pasja nie może stać się przymusem! Zapisz się (poza szkołą) np. do domu kultury na śpiew i porządne kółko teatralne. W końcu talent trzeba rozwijać ;).
Możliwe jest także (jak napisałam wcześniej), że być może nie dostrzegasz pewnych rzeczy. Może to wielkie zainteresowanie Tobą, to zwykła ironia? Niestety nie mogę tego stwierdzić, bo Cię nie znam i nie znam Twoich znajomych, dlatego polecam Ci po prostu zapisać się na jakieś zajęcia, na których specjaliści określą, czy faktycznie jesteś dobra w tym co robisz ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x