niedziela, 20 grudnia 2009

Jak przekonać mamę do stylu skate?


Cześć dziewczyny, mam problem związany z mamą. Otóż od kilku tygodni jestem skatem. Ubieram się jak chłopak, słucham takiej muzyki, coraz więcej przeklinam. To jest styl skate'a. Niestety moja mama nie pochwala takiego zachowania. Oczywiście nic nie wie o tym jakich piosenek słucham, ani, że przeklinam (czasem wymsknie mi się jakieś brzydsze słowo, ale nie typu kur*a) tylko chodzi jej o ubrania. Uważa, że dziewczyna powinna ubierać się w różowe sukieneczki, a ja w szafie mam tylko jedną, czarną spódnicę. Jak delikatnie powiedzieć mamie, że to moja sprawa jak się ubieram? Pomóżcie! 

~skate ;d

Kochana!
Naprawdę dziwisz się swojej mamie? Zastanów się. Ubierasz się jak chłopak, czyli skate, a ona nawet nie wie co to za styl. Jest jej ciężko przywyknąć do myśli, że jej 'córeczka' nie ma zamiaru nosić kolorowych sukieneczek i kokardek we włosach. Najlepiej będzie, gdy postarasz się ograniczać wulgarne słownictwo, bo będzie jej trudniej patzreć na to, że się zmieniłaś. Zmianę swojego wyglądu przeprowadzaj powoli, co pozwoli odetchnąć Twojej mamie ;) Może wybierzesz się z nią na zakupy? Kto powiedział, że bycie skatem to tylko chłopięcy wygląd? Znam mnóstwo dziewczyn, które będąc skatem ubierają się jak dziewczyna. Wiem, że to trochę dziwnie brzmi, ale warto trochę popróbować. Pogadaj też o tym z mamą. Daj jej delikatnie do zrozumienia, że to Twoja sprawa, co masz na sobie. Nie krzycz na nią, bo naprawdę może ją to zranić. Wytłumacz jej, że to lubisz i nie chcesz z tego rezygnować. Ona myśli, że kiedy się tak ubierasz to straci swoją 'rózowiutką córunię' ;) Pokaż jej, że to nieprawda. Spokojnie i powoli przedstaw jej swoje zdanie. Z czasem przywyknie do Twojego wyglądu ;)
Zdrawim, Cykcyk

2 komentarze:

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x