środa, 5 maja 2010

Dlaczego płaczę?

Mam problem. Bo chodzi o (ja to tak nazywam) "wieczorne płakanie"... Ogółem to jestem zakochana w chłopaku od jakiś 6 miesięcy... On o tym wie, przyjaźnimy się więc ciągle nie tracę nadziei, ale nie oto chodzi. A mianowicie co dzień, dwa za każdym razem kiedy leże zanim usnę po prostu... płacze... Nie jest to takie wycie, ale czuje jak łzy mi lecą ciurkiem i jest mi przykro... Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak jest? I podkreślam że to nie jest jakiś problem z oczami... Czy to może być z Nim związane?

~Zakochana




Droga Zakochana!

W tym problemie nie chodzi o chłopaka, który Ci się podoba. Według mnie Twój wieczorny płacz jest spowodowany reakcją na stres. Złe emocje, które są spowodowane smutnymi doświadczeniami życiowymi, samotnością są odreagowywane przez Ciebie płaczem.

Chodzi o to, że przed snem ludzie zazwyczaj myślą o wydarzeniach, które nie rozumieją, o których nie mają czasu pomyśleć w ciągu dnia. Większość osób w takich chwilach napędza panika, złość lub bezsilność. Nie potrafimy wyrazić emocji dlatego odreagowujemy krzykiem, waleniem w ścianę, czy właśnie płaczem.

Muszę Ci powiedzieć, że niektórym osobom pomaga ten płacz. Mogą odreagować swoje emocje, nie zadręczać ludzi swoimi problemami, choć radzenie sobie ze zmartwieniami w samotności jest najgorszym co może być, gdyż u ludzi słabych psychicznie prowadzi to często do depresji. Jeżeli jednak zdarza Ci się płakać podczas oglądania wzruszających filmów, czy czytania "wyciskaczy łez" Twoje łzy oznaczają Twoją wrażliwą naturę.

Jak powstrzymać Twój płacz? Przede wszystkim powinnaś myśleć pozytywnie, patrzeć na jasne strony życia. Więcej na ten temat w notce "Jak zwalczyć zły nastrój?". Znajdź sobie jakąś przyjaciółkę i zwierzaj się jej. Nie można zamykać się w sobie i tłumić złych emocji. Taka osoba spróbuje pomóc i zrozumieć Twój problem. Pamiętaj również, że nikt nie jest z kamienia i każdy musi sobie czasem trochę popłakać. Prędzej czy później każdemu puszczają nerwy, a to nie jest żadnym powodem do wstydu.

Uśmiechaj się jak najczęściej! :)

Ściskam i przesyłam całusy, 
Siedmiokropka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x