czwartek, 9 września 2010

Czy moje piersi są zdrowe?


Hej, mam pewną sprawę. 
Otóż chodzi mi o zdrowi piersi. 
Ostatnio tuż przy sutku zauważyłam tak jakby, no, może nie guzki, ale wypukłości. I na brodawce mam taką bladą linię, i to na 2.. 
czy to jakaś choroba? Co robić ;/? 

~hili



Moja Droga!
Z Twojego opisu wynika, że te 'guzki' to wypukłości skórne, tak? Niestety przy tym opisie nie mogę 'zdiagnozować' problemu. Myślę jednak, że 'guzki' pojawiają się gdy jest Ci zimno, lub podrażnisz piersi. Jeśli tak - zjawisko jak najbardziej naturalne :)

Blada linia? Myślę, że to też jest naturalna cecha piersi :)

Oczywiście, jeśli masz wątpliwości, możesz odwiedzić lekarza, nawet rodzinnego.

Pozdrawiam cieplutko, Anitt.
Anitt (18:59)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x