czwartek, 9 września 2010

Szczypiąca skóra pod pachami.


Witam całą załogę. Mam taki nietypowy (bądź typowy) problem. Kiedy używam antyperspirantów szczypie mnie skóra pod pachami. 
Nieważne, czy jest w kulce, czy w dezodorancie. I nawet nie jest to uzależnione od marki. Specjalnie sprawdzałam. 
Jednego dnia mnie szczypie, a drugiego jest Ok. I na dodatek to uczucie jest straszne. Tak jakby ktoś polał Ci tam jakimś kwasem! 
Pomóżcie mi! Nie chcę się męczyć przy tak przyziemnej sprawie! Pozdrawiam i proszę o pomoc,

~Zadręczona

  

Zadręczona,
skóra człowieka jest bardzo delikatna i trzeba o nią dbać. Jedni mają problem z tłustą cerą, inni z wybitnie suchą, zaś jeszcze inni- ze skórą wrażliwą czy bardzo podatną na uczulenia. Prawdopodobnie Twoja należy do przedostatniego lub ostatniego typu. Dlatego też powinnaś używać produktów przeznaczonych dla alergików. Jeśli jednak to nie pomoże, być może jest to spowodowane depilacją/goleniem. Nie ważne czy używasz maszynki do golenia, kremu do depilacji czy wosku; Twoja skóra pod pachami jest delikatna, a po  takim zabiegu również i podrażniona.Być może właśnie dlatego miewasz takie odczucia... Jeśli nie, istnieje jeszcze inna 'opcja'- zależy ona od dnia cyklu, w którym się znajduje Twój organizm, przez co Twoja skóra cierpi na nadwrażliwość.Podsumowując: dbaj o skórę, spróbuj używać dezodorantów dla alergików, a po depilacji nie używaj ich przez kilka godzin.
Pozdrawiam, 
BallerinaGirl.
BallerinaGirl (18:07)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x