środa, 13 października 2010

Guzek pod skórą.



Dziewczyny z jakieś miesiąc temu zauważyłam pod skórą na brwi małego guzka. Z upływem czasu staje się on coraz większy i nie mam pojęcia co to może być ;/. Może wy wiecie co to takiego? Udać się z tym do lekarza? ~Zmartwiona



Droga Zmartwiona!
Nie jestem za bardzo w stanie jednoznacznie określić co to za guzek pojawił się pod Twoją brwią. Możliwe, że zostałaś uderzona w to miejsce, np. piłką na lekcji wychowania fizycznego, (jest on zazwyczaj niegroźny). Prawdopodobna jest także choroba Recklinghausena , która jest dziedziczna, rozpoznaje się ją po guzkach na ciele i skrzywieniu kręgosłupa oraz po bólach w okolicy krzyżowej. Jej leczenie sprowadza się do chirurgicznego wycięcia guzów. Guzkiem może okazać się naczyniak. Jeśli moje przypuszczenie okaże się prawdziwe nie martw się, że jesteś jedną z niewielu na tym świecie, której naczynia krwionośne źle się rozrosły, bo ten problem dotyka wiele osób, między innymi mnie. Co prawda naczyniak powinien się samoistnie wchłonąć do trzeciego roku życia, ale w Twoim przypadku tak się nie stało. Moim zdaniem powinnaś udać się do lekarza i to jak najszybciej. Tym bardziej, że guzek stale się powiększa.
Pozdrawiam,
Tiffcia
Tiffcia (10:09)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x