czwartek, 25 listopada 2010

Psują mi opinię!


Hej! Trzeba przyznać, blog jest bardzo dobrze zrobiony. Pod względem graficznym też, lecz parę rzeczy bym pozmieniała (ale to tylko moja sugestia). Widać, że każde notki są pisane z głową na karku i potrzebuję pomocy. Jestem w I klasie gimnazjum i początkowo zamierzałam trzymać się z koleżankami z podstawówki, które szły do owej szkoły razem ze mną (one to typowe papużki nierozłączki) i po pewnym czasie doszłam do wniosku że po prostu jestem im zbędna - po prostu czuć to było w powietrzu. Oby dwie mnie ignorowały, rozmawiały tylko z sobą i w dodatku o tematach o których ja nie miałam pojęcia. Co więcej, lekko mnie wykorzystywały, czego miałam dość i wybuchłam. Wykrzyczałam im to, co mi się w nich nie podobało - i to zapoczątkowało konflikt. Po kilku tygodniach napięcie minęło, acz nadal czuję do nich niechęć - okazuje się, że jedna z nich mnie obgaduje, a przy mnie mówi że mnie lubi. Nie wiem dlaczego są do mnie tak uprzedzone, ale staram się ich unikać. Moja osobowość jest nieco inna od ich, co raczej nie umożliwia mi znalezienie z nimi jednego języka. Nie wchodzę im w drogę, ale mam wrażenie że jedna z nich (ta, co mnie obgaduje) robi to dość często i to jeszcze przy mnie, lecz tak żebym nie słyszała. Myślę, że ona po prostu sprawia, że nikt mnie nie lubi. Czuję się osamotniona, acz mam kilkoro dobrych znajomych. Co mam robić, by znów być lubiana? Pomocy! 

~Aileen





Kochana!
 Bardzo dobrze zrobiłaś, mówiąc im, co czujesz. Według mnie dziewczyny nie zachowują się jak przyjaciółki i (jak sama zaobserwowałaś) wykorzystują Cię. Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie po prostu ignorowanie ich. Przestań z nimi rozmawiać. Rób to tylko wtedy, gry naprawdę będziesz zmuszona. Staraj się żyć własnym życiem. Po prostu pokaż im, że nie obchodzą Cię ich sprawy i są Ci obojętne. Osoby typu Twoich koleżanek żyją plotkami, cudzymi tragediami, daje im to satysfakcję. Dlatego nie daj się zwieść i trwaj w swoim postanowieniu! Chcąc zadowolić siebie, zaczną być miłe, ale to tylko pozory. Pamiętaj, już przekonałaś się jakie te dziewczyny są naprawdę i myślę, że nie ma sensu kolejny raz rozpoczynać tego co minęło.;) Właśnie tym, że jesteś silna i masz je gdzieś okropnie je drażnisz. Poza tym skoro dawały Ci wyraźne znaki, że nie chcą Cię w swoim duecie, nie pchaj się tam na siłę.;) Rozejrzyj się. Wokół siebie masz wspaniałych ludzi, którzy na pewno chcą Cię bliżej poznać. Pisałaś, że masz kilku dobrych znajomych. Nie zapominaj o nich i pilęgnuj Wasze relacje, bo może się z tego narodzić prawdziwa przyjaźń. Bądź otwarta na nowe znajomości. Nie zapominaj, że nie możesz robić nic na siłę. Daj sobie czas. Prawdziwych przyjaciół nie znajduje się ot tak, dlatego bądź cierpliwa.
 A teraz przejdę do kwestii obgadywania. Moim zdaniem masz trzy możliwości:
 1. Całkowicie Cię to nie obchodzi. Po prostu "zlewasz temat". Po pewnym czasie znudzi im się rozmawianie z ludźmi na Twój temat.
 2. Grasz tak samo jak one. Jeśli to roziązanie przypadnie Ci do gustu, poważnie się zastanów. Nie jest ono do końca fair, a wcielając je w życie, zniżasz się do poziomu koleżanek. Więc osobiście nie polecam.
3. Rozmowa. Podejdź do dziewczyn i powiedz, że strasznie irytuje Cię ich zachowanie. Postaw im wybór. Albo zachowują się nadal jak tchórze, albo mówią Ci wszystko podczas rozmowy i przestają Cię obgadywać. Myślę jednak, że to jeszcze bardziej je sprowokuje. Dlatego powinnaś wybrać pierwsze rozwiązanie, bo obojętnością i oschłością sprawisz, że w końcu się znudzą.;)
 Pamiętaj, że ludzie nie wierzą we wszystko, co się im mówi i potrafią wyczuć, co jest prawdą, a co kłamstwem, szczególnie ci, którzy dobrze Cię znają. Dlatego nie przejmuj się, bo "oliwa zawsze sprawiedliwa, na wierzch wypływa".;)
 Nie mów, że ludzie Cię nie lubią. Może po prostu czujesz tak, bo nie jest łatwo, gdy osoby, które uważa się za przyjaciół nagle tak się zachowają. Daj sobie czas i przyzwyczaj się do nowej sytuacji. Bądź miła dla innych, ale nie pokazuj, że bardzo Ci zależy. Zwyczajnie bądź sobą i nie udawaj nikogo innego. Czasem ktoś, kto w przyszłości stanie się ważną osobą dla nas, jest tuż obok, a my o tym nie wiemy. Dlatego uwierz w siebie i nie staraj się za bardzo, bo właśnie tym możesz zrazić do siebie ludzi. Nie zapominaj o tym, co masz i pielęgnuj to, bo właśnie takie osoby, które zostały przy Twoim boku, mogą Ci najbardziej pomóc.
 Trzymaj się!
 Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x