piątek, 1 kwietnia 2011

Czy to coś złego?

mam problem. Chodzę z chłopakiem od pół roku.Mam 14 lat a on 15.Niedawno zaprosił mnie do siebie. Nie było jegorodziców. Miło sobie rozmawialiśmy, aż nagle zapytał mnie czy sięmastrubuję. Narazie nic nie mówiłam aler potem sie przyznałam no bo torobię. On już o nic nie pytając włożył mi rękę między nogi i zacząłmasować moję miejsca intymne (a mniał łatwo bo mniałam mini). Speszyłamsię i powiedziałam żeby przestał a on powiedział, że jego koledzymastrubuja się z dziewczynami no więc my też możemy. Nie zdążyłam nicpowiedzieć bo on rozpiął juz moja spudniczkę i włożył palce do pochwy,potem zaczął masować piersi. Nie wiem zupełnie kiedy to się stało!Udało mi się jakoś wyrwać i uciekłam do domu. Było mi przyjemnie aleteraz dziwnie się czuyję i nie wiem czy mam się z min spotykać. A jakon zmowu zacznie to robić? Czy to jest cos złego? Błagam odpowiedzciebo naprawdę nie wiem co mam robić.~Zrozpaczona


Droga Zrozpaczona!Takie zachowanie u chłopców jest całkiem normalne !
Więc się nie musisz denerwować . Chcą być z dziewczyną blisko w dosłownym tego słowa znaczeniu .
Nie ma reguły kiedy można rozpocząć pieszczoty damsko-męskie.
Ważne , aby zarówno kobieta jak i mężczyzna byli na to w pełni gotowi .
Chłopcy czasem popisują się między sobą tym co robią z dziewczynami - taka smutna prawda .
W samych pieszczotach nie ma nic złego , ale musisz się zastanowić czy tego naprawdę chcesz.
Pamiętaj , że chłopak nie ma prawa robić tego , gdy Ty nie jesteś na to gotowa .
Wykonuje Ci tak zwaną palcówkę to bardzo przyjemne i wciągające .
Wybór należy do Ciebie !

Ośka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x