czwartek, 31 marca 2011

Czy on odwzajemnia moje uczucie?

Dziewczyny, mam pewien problem. I bardzo mi zależy na odpowiedzi, bo ja już tutaj zwariuję =( Kompletnie nie wiem co robić. A więc znam pewnego chłopaka póltorej roku. I już od początku czułam do niego coś niezwykłego, ale od roku go kocham. Problem w tym, że nie wiem czy on czuje to samo? Kiedyś powiedziałam mu, że go kocham, a on w szoku stwierdził, że sobie z niego żartuję.. nie chciał mi uwierzyć. Kilka dni później okazało się, że u w jego szkole na dyskotece tańczył z moją przyjaciółką! Ale później nawet nie rozwinęli tego kontaktu. Pewnego dnia napisał mi,że on do mnie też coś takiego czuje. Wspomnę, że bardzo dużo ze sobą pisaliśmy i nadal piszemy. Teraz jakby trafiło do niego to, co mu wyznałam, bo więcej pisze i w ogóle. Ale ja nie wiem co mam o tym sądzić.. Czy naprawdę też coś takiego czuje, czy robi to tylko z litości? A jestem w stanie poświęcić dla niego prawie wszystko. A może to ja się boję tego uczucia i przez to ciągle mam wrażenie, że on mnie tylko i wyłącznie lubi? Wszystko to się strasznie poplątało. Pozdrawiam Was.~Moonita



Droga Monito!Sama Twoja wiadomość do Nas mówi , że ludzie lubią sobie komplikować życie!
Po co - pytam?
Minie Ci życie , a Ty nadal będziesz się zastanawiać o co tu chodzi .
Myślę , że bardziej niż to jest rozłożone na czynniki pierwsze nie będę rozkładać .
Jesteś młoda więc zostaw takie rozmyślanie dla filozofów i starszych ludzi .
Dlaczego miałby niby brać Cię na litość.
Przecież nie narzucałaś się Mu .
Czuje do Ciebie sympatie , a może coś większego .
Daj ponieść się emocjom i nie wszyscy ludzie są oszustami .

życzę powodzenia
Ośka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x