sobota, 2 kwietnia 2011

Jak wyjawić mu to co czuję?

Napiszę prośbę al'a `problem`zakochałam się w pewnym chłopaku, piszemy dość często, ja jestem z pierwszej gimnazjum a on z drugiej. Chciałabym powiedzieć mu, że go kocham...Ale nie wprost: "muszę Ci coś powiedzieć, no kocham cię" tylko dyskretnie i jak np. wyśmieje mnie to żeby dało się to odwołać, np. powiedzieć, że źle mnie zrozumiał. Albo jak mu podsunąć myśl, aby spytał się mnie o chodzenie?
To trapi większość dziewczyn (dziewczyny raczej nie pytają się o chodzenie chłopaków ;))
więc mogłybyście pomóc? Jak mam zacząć temat o miłości i podpowiedzieć, że mi na nim bardzo zależy, albo chociaż napisać ze mi się podoba! ^^~Young_kill

Nie sądzę, że chodzi o prawdziwą miłość. Jest to raczej zauroczenie. Niemniej jednak w twojej wypowiedzi jest wyraźna prośba o pomoc. A więc postaram się pomóc. Identyczny jest przypadek mojej przyjaciółki (miałam nawet podejrzenia, że to ona napisała ten komentarz:)) Napiszę więc to, co poradziłam jej: Nie mów mu wprost tego co czujesz. Możesz napisać w smsie do niego: „Fajnie, że mam takiego przyjaciela jak ty”, albo „Jesteś wspaniały” ( nie wyskakuj z tym od razu, napisz gdy powie o tobie coś miłego itp.) Pokażesz mu wtedy, że jest on dla ciebie ważny, nakierujesz go na właściwy trop, da mu to do myślenia. Być może on sam zacznie myśleć o Tobie poważnie, doda mu to odwagi i pewności siebie.
Co do chodzenia to nie rozumiem jak można o tym mówić gdy się z kimś tylko sms'uje,pisze na gadu-gadu. Jeśli chcesz, aby on był twoim chłopakiem to z nim rozmawiaj. Długo rozmawiaj i to na przeróżne tematy. To najprostszy sposób do powstania prawdziwej więzi, przyjaźni (oczywiście możesz mu uratować życie w wypadku, wtedy od razu zostaniecie przyjaciółmi, bo on będzie twoim dłużnikiem, jednak to wymagałoby wyjątkowych okoliczności żaba ). Powodzenia.
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x