piątek, 20 czerwca 2008

Krostki po goleniu

heeej.Mój problem polega na tym,że za każym razem kiedy gole włoski w okolicach płciowych pojawiają się mi takie krostki,które strasznie sfędzą!( gole tylko te,które wychodzą spoza majtek) Zamiast wyglądac ładnie w bikini to ktos mogłby pomyśleć,że mam np. ospę. Ps. ale te krostki występują tylko w okolicach płciowych!. Na nogach ich nie ma. (?) Dodam ,że mam 14 lat. Co moge zrobic aby je jakos zlikfidowac? jezeli jest to normalny problem każdej dziewczyny(napewno) to co one takiego robią,że ich nie widac ? Moze mam na cos uczulenie. Jeśli tak to można to jakoś zatuszowac ? Nie wiem co mam zrobic. Pomocy kochane! =)~Jagoda

 
Jagodo !


Jak je zlikwidować? Słyszałam o zasypce " Alantan plus". Niestety nie miałam z tym produktem żadnych doświadczeń, więc nie wiem czy warto ją zakupić. Przeglądając rożne fora spotkałam się z nazwą Soraya z młodzieżowej serii Care&Control na blizny i zmiany trądzikowe. Podobno działa rewelacyjnie.
Osobiście lepiej byłoby zaradzić ich powstawaniu. ;)
Po pierwsze korzystaj z własnych maszynek, nie pożyczaj od mamy czy siostry. Staraj sie używać ostre golarki by nie powstawały podrażnienia. Stosuj pianeki bądź żele do golenia odpowiednich do Twojego rodzaju skóry.

Nie musisz golić "tych  miejsc" wystarczy je podcinać nożyczkami.Istnieje również możliwość depilacji.

Może warto wybrać sie do dermatologa,możesz  być  uczulona na mydło lub jakiś kosmetyk do ciała. Chociaż mogą być to zwykłe podrażnienia zaistniałe po nieodpowiednim dobraniu przyborów kosmetycznych.

Jeżeli moje rady nie dadzą porządnego rezultatu skonsultuj się z autorką działu zdrowie

Tiny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x