niedziela, 8 marca 2009

Kiedy jedna zazdrosna jest o drugą


Hej.! Otóż mam mały problem.. Mam przyjaciółkę wmoim wieku^^ Świetnie się dogadujemy, spędzamy ze sobą czas, mogę jejwszystko powiedzieć zresztą jak i ona mi, spotkamy się;)) I w ogóle onajest świetna;D Dodam jeszcze, ze mam drugą przyjaciółkę.. Ona jestodemnie 3 lata strasza, ale nie przeszkadza to w naszej znajomości^ Znią tak samo mogę porozmawiać, pośmiać się;) Ta starsza mieszka bliżejmnie i spotykamy się dość często, ale za to ta w moim wieku mieszkatroche dalej, ale za to widujemy sie w szkole, w weekendy^ Z tą starszą[ma na imię Gosia] często chodzimy na spacery, robimy sobie zdjęcia iczęsto publikujemy je na nk, albo na gronie;)) Ale za to Madzia [tak mana imie przyjaciółka w moim wieku] nie jest z tego zadowolona.. Niezawsze, ale czasami mówi mi, że wolę Gosię od niej, bo mam z nia więcejzdjęc, częściej się z nią spotykam i w ogóle. Próbuję jej to jakostłumaczyc, ze ona mieszka bliżej mnie, że gdyby nie ona siedziałabymsama w domu...Z Madzią też się spotykamy, ale wiadomo, że to inaczejwygląda kiedy spotkam się z Gosią. Gosia jest praktycznie moją sąsiadkąa Madzia mieszka ok. 2km odemnie^ więc..[?] Często też wymawia mi, zeGosia jest lepsza od niej.. To nie prawda! Z Madzia znam się dłuzej imożna tak powiedziec, ze traktuje ją inaczej.. i postrzegam takżeinaczej - lepiej.. Madzię znam od.. nawet nie pamiętam, a Gosię znam odok. 5 lat.. Teraz z Gosią zrobiłśmy filmik z naszymi zdjęciami iwstawiłysmy go na wrzute.. nie wiem jak zareaguje na to Magda.. Napewnonie bd zadowolona.. i znowu zacznie mi mówić, ze wolę Gosie.. A wcaletak nie jest! Już nie wiem co mam o tym myśleć.. Pomocy!!

~Zakłopotana

  

Droga Zakłopotana!

Oczywistym jest, że Magda jest zazdrosna. Bardzo jej na Tobie zależy, dlatego boi się, że Cię straci, bo będziesz wolała spotykać się z Gosią. I Twoim zadaniem będzie wybicie jej to z głowy! Po prostu z nią porozmawiaj i powiedz jej, że dla Ciebie nie są ważne zdjęcia na naszej klasie, ale to co czujesz, a przede wszystkim to, że wspaniale się dogadujecie. Wytłumacz jej także, że masz prawo mieć także inne koleżanki, ale to nie znaczy, że przestaniesz ją lubić, albo odzywać się do niej. 
A wiesz co będzie dobrym sposobem? Zapoznaj je ze sobą! Zaproś do siebie Magdę, idźcie razem po Gosię i poróbcie sobie zdjęcia we trzy ;). Magda wtedy zobaczy, jakie są Twoje relacje z Gosią, a może nawet razem się zakolegują i Magda będzie o wiele spokojniejsza? Przecież fajnie byłoby, gdybyście kolegowały się wszystkie, co? 
Wiem, że będziesz w stanie je ze sobą zapoznać, wystarczy tylko chcieć ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet dla wszystkich czytelniczek! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x