środa, 22 kwietnia 2009

Dlaczego przede mną uciekają?



Dziewczyny zwracam się do was o pomoc! 
Moja sytuacja wygląda tak: Mam przyjaciółkę Karolinę. Karolina jest w porządku,ale czasami czuję się jakby miała na mnie wylane i woli bardzo taka Agatę. Odkąd kupiła sobie rolki ( ja nie mam rolek narazie sobie nie kupie mam inne wydatki) a agata ma to tylko agatka się liczy.. Pisałam dzisiaj do niej esemesa czy wyjdzie na dwór z psem ( zawsze chodzimy wieczorem razem) ,a ona nawet nie odpisała! Wyszłam sama a tam karolina się świetnia bawi i jeszcze "ucieka" z agata prze demna i myśli,ze ja jestem taka głupia i tego nie widzę! Czuje się fatalnie... Gdy agatka nie może wyjść na dwór ani do miasta to nagle ja jestem taka fajna i wogólę ... 
Ja siedze sama w domu i sie nudze,a ona zajebiscie sie bawi... Nie mam innych koleżanek prócz niej w moim wieku... Mieszkają na naszym osiedlu 5 dziewczyn cała reszta prócz karoliny i agaty to lalunie nie lubie ich... 
I co ja mam teraz zrobić... Jest mi strasznie smutno! :( POmocy... 

~Patrycja.

  

Kochana Patrycjo!

Karolina rzeczywiście zachowuje się wobec Ciebie nie fair. Po prostu jednego razu, gdy będziecie same powiedz jej  wszystko tak jak napisałaś to mnie, wyznaj, że po prostu źle się z tym czujesz i jeżeli ona nie chce się z Tobą kolegować, lub coś do Ciebie ma niech po prostu Ci to powie. Powiedz, że zależy Ci na Waszej przyjaźni.
Nie obiecuję, że rozmowa pomoże, więc gdy dziewczyny kolejnym razem będą próbowały Cię unikać, nie biegnij za nimi. Idź sobie spokojnie chodnikiem i nie zwracaj na nie uwagi. Przecież im tylko o to chodzi, abyś za nimi pobiegła. Będą na pewno bardzo zaskoczone Twoim zachowaniem. Daj im po prostu do zrozumienia, że nie bawią Cię takie "gierki" i nie będziesz się za nimi uganiać na koniec świata. Sądzę, że potem mogą nawet próbować Cię przepraszać.
Możesz także się na nie obrazić. Po prostu nie proś ich, aby z Tobą wychodziły. Wyjdź sobie na pole sama, przespaceruj się. Gdy zobaczą, że za nimi nie biegasz, same przyjdą, a jeśli nie, to znaczy, że nie są warte Twojej sympatii.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x