poniedziałek, 30 listopada 2009

Przyjaciółka zakochała się w moim chłopaku!

Mam pewnien problem związany z moją przyjaciółką i moim chopakiem. Chodzi o to, że ona zakochała się w moim chłopaku. Jestem z nim od niedawna, (ok. 2 tygodni), a ona dziś mi powiedziała że go kocha i nie moze dłużej patrzeć na nas, jako na parę. Pomóżcie! Co mam zrobić? Zerwać z nim dla ratowania naszej przyjaźnie?;( 

~Angela.



Droga Angelo!

Niestety sytuacja jest bardzo poplątana i wymaga Twojej delikatności. Nie możesz robić niczego pochopnie, bo możesz momentalnie wszystko zniszczyć. Bardzo trudno jest wybierać pomiędzy wspaniałą przyjaciółką, a kochającym chłopakiem.
Porozmawiaj o tym ze swoją przyjaciółką. Zapytaj, czego ona po Tobie oczekuje. Wątpię, że tego, abyś z nim zerwała (w końcu jest Twoją przyjaciółką!). Wytłumacz, że sytuacja jest dla Ciebie jeszcze trudniejsza, bo ona postawiła Cię przed trudnym wyborem. Wyborem pomiędzy dwoma najważniejszymi dla Ciebie osobami.
Wyjaśnij, że gdybyś z nim zerwała, bardzo byś cierpiała (o ile naprawdę go kochasz). A gdyby z kolei ona zaczęła chodzić z tym chłopakiem, wróciłybyście do punktu wyjścia - z tymże to Ty tym razem bardzo byś cierpiała. W końcu wy jesteście dwie - chłopak tylko jeden.
Bardzo jestem ciekawa, czeka ona od Ciebie tak właściwie oczekuje. Przecież w zasadzie nie możesz nic zrobić. Nie odpowiadasz za jej źle ulokowane uczucia. Jesteś w o wiele trudniejszym położeniu niż ona sama i daj jej to do zrozumienia. Zapytaj, co masz robić.
Dobrze będzie, jeśli wytłumaczysz jej, że zależy Ci na nich obojgu.
Pamiętaj: bądź delikatna!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x