środa, 24 lutego 2010

Przyjaciółka nie ma dla mnie czasu przez chłopaka

pomocy! em moja friend zaczela mnie totalnie olewac ......... ma chlopaka (od 1 miesiaca) to przez niego! wiem, ze musze zrozumiec ze ma 2 polowke, ale to jest masakryczne. Odcina sie ode mnie jakby jej kazal... Ale raczej nie bo to moj dobry znajomy. Ja wiem, ze spedzamy ze soba mniej czasu (ja i friend) i to ok, ale nie az tak.... w szkole malo kiedy sie do mnie odzywa.... O co jej chodzi? Pytalam sie, ale nie wychodzilo, jak zwykle odpowiedz :Nic i idzie w dluga.... ehem.... pomocy!!

~elllla



Kochana!

Faktycznie (jak sama napisałaś) powinnaś cieszyć się z tego, że Twoja przyjaciółka znalazła drugą połówkę, udało jej się szczęśliwie zakochać i z tego, że jest po prostu szczęśliwa. Nie powinna jednak być wobec Ciebie aż tak nie w porządku, zwłaszcza, że (chyba?) nic złego jej nie zrobiłaś.
Wątpię, że w Twojej sytuacji szczera rozmowa cokolwiek pomoże, ale zawsze możesz próbować ;p. Wątpię, że warto na to tracić czas, zwłaszcza, że Twoja przyjaciółka całkowicie Cię ignoruje.
Pierwszą rzeczą, jaką powinnaś zrobić, to poważnie zastanowić się, czy jest to faktycznie Twoja przyjaciółka, a nie tylko dobra koleżanka (pamiętaj: nigdy nie możesz mylić tych dwóch rzeczy). Jeżeli uznasz, że to po prostu Twoja koleżanka, chyba nie warto się nią przejmować, nowe, fajne koleżanki bardzo łatwo zdobyć ;).
Jeżeli natomiast będziesz pewna, że to Twoja przyjaciółka, bratnia dusza, osoba, bez której nie możesz wytrzymać, ktoś, na kogo zawsze możesz liczyć, powinnaś trochę zawalczyć.
Dobrym sposobem będzie po prostu obrażenie się na nią. Ignoruj ją, tak jak ona Ciebie, nie zwracaj uwagi, nie mów jej nawet "cześć", nie patrz na nią, ale odwracaj wzrok w zupełnie inną stronę, gdy będzie próbowała z Tobą porozmawiać, odwróć się i idź w innym kierunku. Na początku może Ci się to wydać złym sposobem, bo z pewnością Twoja przyjaciółka nic nie będzie sobie z tego robić, jednak z czasem (musisz być wytrwała!) dziewczyna będzie coraz bardziej "kruszeć" i zauważy, że po prostu ciężko jej bez Ciebie i sama przyjdzie Cię przeprosić ;).
Możesz także po prostu porozmawiać z jej chłopakiem (mówiłaś, że go znasz) i zapytać, czy może on nie wie, co się z nią dzieje. Wyznaj, że jest Ci po prostu ciężko bo tracisz przyjaciółkę. Może on spróbuje Ci jakoś pomóc?
Jeżeli nie będziesz chciała zdobyć się na żaden z powyższych sposobów, napisz do niej list. Wylej na papier wszystko, co leży Ci na sercu, pamiętaj o szczerości i niekoloryzowaniu faktów, w dodatku nic jej nie wypominaj! Kartę podrzuć jej do skrzynki, plecaka albo po prostu wyślij mailem lub na gadu gadu - do wyboru do koloru.


Trzymam kciuki za Waszą przyjaźń,

Crazy

1 komentarz:

  1. Ta twoja rada jest zupełnie bez sensu. Bez urazy ale ja próbowałam wszystkie te techniki i jest coraz gorzej. Na początku się obrazilam ale jej to nie przeszkadzało. Jej chłopak jest moim przyjacielem. Ale jednak JEST JEJ CHŁOPAKIEM i zgadzał się z nią że przesadzam. Potem napisałam do niej na Skypie co mi leży na sercu to ONA i jej CHŁOPAK uznali że dramy (problemy) robię i wszystko wyolbrzymiam. Przepraszam ale TA rada jest bez sensu.
    ~Toffe

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x