środa, 1 września 2010

Nieprzyjemny impuls...


Mam pytanie dot. zdrowia. Dziś, siedząc na lekcji w okolicach kręgosłupa [kark] przebiegł jakby... nie wiem jak to określić. Jakby impuls. Aż mnie wzdrygnęło. To było strasznie nieprzyjemne ;/Jakby mnie coś poraziło, tak, to dobre określenie. Potem miałam obolały odcinek szyjny kręgosłupa. Co to było? Co jeśli się powtórzy? Pomocy! 

~Wercia

 
Werciu,
jak sama napisałaś- siedziałaś i było to na lekcji. Kiedy siedzimy ciągle w jednej pozycji, nasze mięśnie się męczą,także te głowy i szyi. W trakcie zajęć spędzamy niemalże każdą chwilę z głową pochyloną i w nieodpowiedniej pozycji jest również nasz kręgosłup. To co Cię spotkało było zapewne nagłym skurczem mięśni, albosilnym impulsem nerwowym. Żeby tego unikać staraj się zachowywać prawidłową postawę ciała.Wiem, że jest to trudne (szczególnie gdy mamy dość niskie ławki w szkole, a sama takie posiadam wrr…), ale próbuj. Ponad to nie siedź w jednej pozycji przez całą lekcję, bo to jest naprawdę uciążliwe dla naszych mięśni. Warto pokręcić czasem głową czy wykonać kółka naszymi barkami, dzięki czemu rozruszamy się trochę, o ile jest to możliwe w pozycji siedzącej J Jeśli będzie Ci nadal dokuczać ból karku polecam masaż i maść rozgrzewającą na noc, powinno pomóc! Nie napisałaś czy masz problemy z kręgosłupem, np. skolioza, lordoza etc. Jeśli tak, to powinnaś się udać do swojego ortopedy, a jeśli z Twoim kręgosłupem wszystko w porządku to nie zostaje na razie nic poza chwilą relaksu na lekcji i w domku.
Pozdrawiam,
BallerinaGirl.

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy to normalne , ale ja gdy się zdnerwuje boli mnie nerw w stopie ;) heh

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x