piątek, 3 grudnia 2010

Krostki na nogach.


Hej dziewczyny! Piszę do was bo mam pewne pytanie. Otóż: Gdy wczoraj brałam kąpiel, strasznie zaczęła swędzieć mnie noga i wyskoczyły mi ( ale tylko w jednym miejscu- na udzie) takie czerwone kropki. Niewiem co to jest. Myślałam może, że to "różyczka", bo u nas w klasie dwie osoby chorowały, ale to jest tylko w jednym miejscu. Nie mam na nic uczulenia, ani nic. Powiedziałam mamie, ale ona tez nie wie co to jest... Bardzo Was prosze o radę, choćby tu w komentarzu, żebyście powiedziały co mi ewentualnie jest. Z góry dziękuje i pozdrawiam!
~ Kasiula159 

Droga Kasiulo!
Z Twojego "listu" wynika, że jesteś uczulona najprawdopodobniej na jakiś płyn do kąpieli, mydło lub jakiś inny kosmetyk, który wczoraj używałaś. Uczulenie na dany produkt może ujawnić się dopiero po kilkakrotnym użyciu tego produktu, dlatego nigdy nie mów nigdy. Możliwe, że masz przesuszona skórę, choć objawy tego byłyby widoczne na całym ciele. Dla "świętego spokoju" radzę posmarować się balsamem nawilżającym (najlepiej do skóry wrażliwej) i przez jakiś czas nie używać depilatora. Kolejną opcją jest awitaminoza (choroba polegająca na braku witaminy A). Jeśli wysypka nie zniknie lub zacznie się rozprzestrzeniać należy pójść do dermatologa.
Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam,
Tiffcia
Tiffcia (09:22)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x