niedziela, 23 stycznia 2011

Bądź jak Serena van der Woodsen!

Cześć dziewzyny :) przede wszystkim chciałabym Wam powiedzieć, że Wasz blog potrafi pomóc wielu dziewczynom i mam nadzieje, ze i w tym roku będziecie tak świetne :) naprawdę, podziwiam Was. A teraz do rzeczy- ostatnio, Wlasciwie od wrzesnie zakochałam się w "Plotkarze". Najbardziej oczywiście, lubię słynną Blair, ale imponuje mi Serena- tzn jej styl ubierania się, z jednej strony luźny, z drugiej stylowy.
Chciałabym ubierać sie podobnie do serialowej panny van der Woodsen :) moglybyscie napisać, coś o jej ubraniach itd? Z góry bardzo dziękuję ;)


~Fanka Sereny

 

Droga Fanko Sereny!
Nie będę oszukiwać, że Twoja prośba była dla mnie nie lada wyzwaniem! Nigdy nie oglądałam „Plotkary”, więc na temat stylu Sereny musiałam nieco poszperać w Internecie. Mam nadzieję, że kilka informacji, które za chwilę przedstawię, będą dostatecznie satysfakcjonujące. 

Na początek, moja mała, choć niezwykle ważna uwaga – jeżeli nie jesteś dziewczyną wysoką, szczupłą, mającą długie nogi, wiele przedstawionych niżej ubrań, nie będzie Ci pasować.
Serena van der Woodsen zalicza się do dziewcząt o praktycznie nienagannej figurze i ma bardzo umiejętnie dobrane ubrania. Szafa Sereny pęka w szwach od ubrań drogich projektantów – niestety my nie możemy sobie na takie pozwolić.
Nie przedłużając, oto kilka charakterystycznych łaszków van der Woodsen.
a) spodnie rurki. I tutaj pojawiają się schody – spodnie muszą być przylegające do ciała, więc jeżeli masz problemy z nogami (grube uda, masywniejsze łydki) powinnaś sobie takie spodnie podarować, gdyż będziesz wyglądała po prostu źle! Zakładając jednak, że jesteś normalną, proporcjonalną dziewczyną – powinnaś w szafie mieć parę takich spodni.
Mankament, o którym już wspomniałam lub np. brak talii, wiąże się również z problemem delikatnej „oponki” w okolicach pasa ;-) Spokojnie, tutaj będzie o wiele łatwiej, gdyż możesz zaopatrzyć się w rurki z wysokim stanem – jest ich mniej na rynku niż biodrówek, ale da się takie kupić – jak nie w markowym sklepie, to na bazarze lub w jakimś out-lecie.  Wymodelują nam sylwetkę, a przykryte koszulką będą wyglądały jak normalne biodrówki. Zawsze możesz również postawić na bieliznę elastyczną, ale tutaj nie masz gwarancji, że nikt jej nie zobaczy, gdy np. podsunie Ci się koszulka.
Podsumowując mój wywód – wałeczki ciała wychodzące ze spodni rurek nie należą do najbardziej estetycznych rzeczy!
b) dopasowane żakietyPo przeanalizowaniu zdjęć van der Woodsen i przeczytaniu paru artykułów doszłam do wniosku, że ta dziewczyna musi mieć naprawdę pokaźną kolekcję żakietów!
Ważne jest, aby Twój żakiet przylegał do ciała – możesz sama przerobić swoje żakiety, lub oddać je do krawca. Bo po co wydawać kolejne pieniądze na ciuch, który możesz mieć za gorsze lub nawet za darmo. Teraz porada, jak taki żakiet nosić:
1. Jeżeli masz pulchniejszą figurę – nie zapinaj go! To bardzo ważne, bo zostaniesz ściśnięta i wszystkie niedoskonałości twojego ciała będą ukazane w całej okazałości!
2. Jeżeli jesteś szczuplutka, jak najbardziej możesz taki żakiet dopasować do ciała. Jeżeli masz mały biust, możesz zapiąć go tylko na jeden guzik (na wysokości piersi) i optycznie go powiększyć.
Serena van der Woodsen mieszała kolory, więc nie ograniczaj się tylko do ciemnych żakietów.
c) kozaki. Posłużę się stwierdzeniem, że dla naszej bohaterki to buty uniwersalne, noszone na zmianę ze szpilkami. Serena ubiera je praktycznie do wszystkiego! Do rurek, spódniczki, mundurka i sukienki.
Są to również buty dla każdej dziewczyny! Wszystkie bez obaw możemy je nosić, a zimą są przede wszystkim praktyczne!
d) sukienki. Kolejny ciuch, który nie jest dla każdej dziewczyny. Otóż, Serena nosi sukienki bardzo wydekoltowane i bardzo krótkie. Wystarczy, że Twoje nogi nie są idealne i już powinnaś ograniczać miniówki.
Jeżeli jednak możesz sobie pozwolić na taką sukienkę, pamiętaj, by była w soczystym kolorze. Powinna również mieć cekiny, ozdobne guziki, zamki, ćwieki i wszystko inne, co sprawi, że będzie wyglądała niepowtarzalnie. Alternatywą dla sukienki-złotka, będzie klasyczna mała czarna. Do niej zakładasz czarne rajstopy i eleganckie buty na wysokim obcasie.
e) długie wisiory.
Najlepiej w liczbie jak najbardziej mnogiej. Długie łańcuszki ze dużą zawieszką dobrze czują się w towarzystwie innej wiszącej biżuterii. W tym wypadku więcej, znaczy lepiej. Powinny dzwonić i błyszczeć. Z tego co zauważyłam, Serena nie nosiła zbyt często bransoletek. Zdarzało jej się to sporadycznie, tylko jeżeli owa ozdoba pasowała do kreacji.
  
Nie zauważyłam, żeby panna van der Woodsen nosiła apaszki, czy chustki. Zimą pojawiały się szaliki zawiązane jak kultowy „komin” i czapki ledwo wsunięte na głowę.
Ubierając się w stylu Sereny powinnaś pamiętać o łączeniu stylów. Spodnie rurki, sportowa koszulka, żakiet, szpilki i błyszczący wisior to cała ona. Jej ubrania są kolorowe, skrojone w fantazyjny sposób i na pewno przyciągające wzrok. Jedynym minusem jest to, że styl van der Woodsen nie leży każdej dziewczynie. Jeżeli istotnie nie jesteś szczupła i wysoka, powinnaś sobie podarować takie stylizacje. W końcu nie chciałabyś wyglądać jak „stróż w Boże Ciało”, prawda? Jest mnóstwo innych stylizacji, które na pewno by Ci się spodobały, a Serenę van der Woodsen możesz podziwiać na ekranie.
A jeżeli jednak – po przeczytaniu mojej krótkiej notatki masz zamiar wylecieć do sklepu, to pozostaje mi życzyć powodzenia. W pierwszej chwili miałam zamiar przedstawić tutaj kilka przykładowych zestawów, ale doszłam do wniosku, że nie jest to najlepszy pomysł – w końcu Internet, dobra rzecz! Ale często to, co ja znajdę, niekoniecznie może się pojawić w Twoim sklepie. Przedstawiam więc poniżej listę sklepów i co można w nich znaleźć:
1. H&M – elegancka biżuteria i dopasowane żakiety
2. Top Secret – prawdziwe składowisko dobrej biżuterii i eleganckich żakietów z dobrego materiału
3. Mohito – bardzo eleganckie rzeczy, znajdziesz tutaj praktycznie wszystko, lecz niestety po niezbyt eleganckich cenach…
4. Reserved – przede wszystkim żakiety. Sama ostatnio widziałam mnóstwo eleganckich, gdy buszowałam po sklepach.
5. Camaieu – tutaj zazwyczaj kupuję spodnie. Są dobrze dopasowane, nie mają powariowanych rozmiarów i są po normalnej cenie. Camaieu ma również często przeceny i wyprzedaże. Jeżeli chodzi o żakiety to spotykałam zazwyczaj zwykłe, klasyczne.
Podsumowując – trzy słowa klucze, o których musisz pamiętać: kolor, styl, wariacja.
Łącz, mieszaj ale pamiętaj: musi wyjść elegancko!
I przy okazji znalazłam stronę, która może się przydać, jako wzorzec do kompletowania garderoby. Niestety, na patrzeniu i wzorowaniu pewnie się skończy, bo trzeba będzie szukać czegoś podobnego w innym sklepie ;-)
klik <-

Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x