niedziela, 13 lutego 2011

Chude nogi i krótkie spodenki

mam strasznie chude nogi. wstydze sie prez to pokazac gdziekolwiek w krotkich spodenkach. czuje ze wszyscy na mnie patrza i mnie obgaduja..a to nie moja wina ze takie mam;/ .jakie spodenki zakupic zeby to optycznie przykryc? wzrostu mam z 167. myslalam o takich do kolan ale moja kol ze okropne takie ze fuj.. i ze tylko i wylacznie krótkie jej sie pdb...

~załamana w 100.5

 

Załamana! Proszę natychmiast przestać być załamaną :)
Chude i długie nogi to marzenie każdej dziewczyny! Jeżeli wszyscy na ciebie patrzą – na pewno ci zazdroszczą! Krótkie spodenki są dobrym patentem, zwłaszcza jeżeli masz zgrabne uda, kształtną pupę i proste kolana. Są idealne na lato. Spodnie do kolan są rozwiązaniem dla dziewcząt o nieco grubszych udach, ALE jeżeli ci się podobają, nie powinnaś przejmować się opinią koleżanki. W końcu to twoje nogi i tobie podobają się spodenki do kolan. To ty w nich będziesz chodzić, a nie twoja koleżanka. Tutaj jest ważne podejście do całej sprawy! Kochanie, każde spodenki będą się z twoimi nogami czuły dobrze. Ważne jest, czy masz zamiar je eksponować, czy ukrywać, ale to już twoja decyzja. Jeżeli jednak masz na ich punkcie kompleks – nie zakładaj do krótkich spodenek koturnów, gdyż one optycznie twoje nogi wydłużą. Postaw na sandałki, japonki albo trampki :)

Specjalnie starałam się wyszukiwać zdjęć bardzo chudych modelek, by pokazać
ci, jak wielkim atutem są twoje nogi!

 
[Uniwersalna długość, modelka ma bardzo
szczupłe nogi, czy wygląda w tych spodenkach
źle? :) ]
 
[Sprawdzona wersja do kolan]
 
[mogłyby być jeszcze minimalnie krótsze, by odsłaniały nieco
pośladki - idealnie wtedy nadają się na spacer po plaży, czy
po pomoście nad jeziorem :) ]

Mam nadzieję, że mimo wszystko pomogłam!
Dbaj o swoje nogi i wyzbądź się kompleksów.
Koleżanki nie mają nic do gadania! :)
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x