sobota, 26 lutego 2011

Makijaż dla niebieskookiej

hej, mam prośbę abyście poradziły mi jaki mam wybrać makijaż (głównie oczu)na mój bal gimnazjalny,w miarę prosty żebym dała radę go sama zrobić.. Mamczarną sukienkę. Jestem ciemną blondynką, z niebiesko-szarymi oczami, niezbytdużymi. Myślę że podałam najważniejsze informacje. Proszę o pomoc gdyż sama niemam pomysłu. 


~Zamyślona
 
Droga Zamyślona!

Na bal gimnazjalny odpowiedni będzie makijaż delikatny, który nie tylko podkreśli Twoją urodę, ale sprawi, że będziesz czuła się w nim dobrze. Zacznij od nałożenia podkładu na oczyszczoną i nawilżoną twarz. Aby Twój makijaż utrzymał się przez cały bal lekko przypudruj całą twarz. Jeśli chcesz nadać cerze zdrowy i lśniący wygląd nałóż na policzki róż rozświetlający. Proponuję Ci bardzo dobry róż w odcieniu nr 01 Ingrid Celebration Pearl którego cena waha się w granicach od 12-16 zł.
 
A teraz przejdźmy do makijażu oczu. Ponieważ jesteś blondynką o niebieskich oczach, a sukienka jest czarna to możesz wybrać spośród wielu kolorów, które pasują do Twojego typu urody. Ja proponuję Ci fiolety, złoto, brązy, popiele a nawet różowy.  Abyś sama mogła wykonać ten makijaż przybliżę ci pewną rewelacyjną technikę, która zawsze się sprawdza. Wybierz 3 kolory z danej tonacji kolorystycznej od najjaśniejszego po średni odcień aż do najciemniejszego. Najjaśniejszy cień nałóż na całą ruchomą powiekę. Następnie pośredni cień nałóż od połowy powieki, a najciemniejszy w zewnętrznym kąciku. teraz wszystkie kolory delikatnie rozetrzyj, aby otrzymać piękny efekt przejścia. Kto powiedział, że nie możesz wybrać kilku różnych kolorów-mnie najbardziej podoba się połączenie jasnego złota ze śliwkowym kolorem. Improwizuj. Pamiętaj tylko aby kolory się nie gryzły i żeby znajdowały się z 3 podanych wcześniej kategoriach odcieni. Mały trik, aby optycznie powiększyć oczy dodaj trochę połyskliwego białego lub beżowego cienia w wewnętrzny kącik oka. Teraz możesz dodać czarną kreskę linera i bardzo dobrze wytuszuj rzęsy. Na usta nałóż swój ulubiony błyszczyk i to tyle Twój idealny makijaż jest już gotowy. A tutaj znajdziesz przykładowe makijaże:
 
 
 
 
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x