piątek, 25 lutego 2011

On mówi że mój styl EMO to odgapiarstwo!

Hej! Mam 15 lat. Od 3 lat ubieram się w styluEmo. Nie tyle, co ubieram, ile jestem. Sama w sobie, czuję to, czuję tęmuzykę. I jakoś nikomu nic do tego. Czasem w szkole się ze mnieśmieli,że jestem nienormalna itp. Ale od kiedy Emo stało się 'modne',inaczej na mnie patrzą. Jak na wyrocznię tego stylu. Większośćdziewczyn tak się ubiera :/ Do naszej szkoły przyszedł jeden chłopak,Maciek. On też ma swój styl...Spodobał mi się. Tylko,że on stawia naoryginalne dziewczyny, osoby. No i Maciek uważa,że ja jestem zwykłąpodróbą. Preferuję to, co modne...A tak nie jest. Nie wiem, jak go dosiebie przekonać. Jak pokazać,że nie jestem kolejną głupią, którychwyta tego, co modne. Odpiszcie, proszę.
ps. przepraszam,jeżeli kogoś uraziłam. Ale uważam,że każdy powinien mieć swój styl. Pozdrawiam!~Prawdziwa


Droga Prawdziwa!
           
Z tego co mówisz jesteś dziewczyną która zasługuje na miano inne jw dobrym tego słowa znaczeniu . Samo to , że nie przejmowałaś się tym ,iż mają Cię za dziwaczkę.
Brawo to bardzo duży Twój plus .
Nie wiele osób tak potrafi i myli prawdę z opinią większości.

Sama napisałaś , że EMO - nie objawia się tylko w stylu ubierania.
Emo można wyglądać , ale nie być.
Po Twoim pytaniu wywnioskowałam , że ten styl bycia jest w Tobie.
Opiera się On na emocjach i właśnie z tego skrót Emo:)

Radzę Ci na siłę nie startować do tego chłopaka .
Coś widzę , że to On nie ma stylu .
Może i wygląda inaczej , ale jak większość - ocenia po wyglądzie!
Co może o Tobie powiedzieć jeśli Cię nie zna?
Nic!
Ale myślę ,że i powód może być inny.
Nie chce być w cieniu ?
Może Go wgniatasz w ziemię ?
Zastanów się nad tym poważnie i życzę powodzenia :)

Osia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x