sobota, 19 lutego 2011

Nauczyciel wf, nie wierzy, że odczuwam ból...


Kiedyś miała gangriona ktory mi bardzo przeszkadzał (był na stopie) miałam z powodu tego dwie operacje dopiero ta druga się udała, ale nie wiem czy to dobrze gdy miałam tego ganriona to zrobił sie duzy i wszedł mi na nerw gdy miałam go wycinany został uszkodzony nerw i gdy ćwiczę na w-f to czasem mnie to boli a gdy uderzę się w tą nogę to boli jeszcze bardziej, nie moge grać przez to w pilkę nożną, muszę na tą nogę uwarzać, niktóre buty naciskają mi na ten nerw i z tego powodu nie moge ich nosić, czy jest coś, zeby mnie to nie bolalo, albo jak powiedzieć naucvzycielowi wuefu, że mnie ta noga boli i jak mu to wytłumaczyc gdy on nier wierzy? 

~Igi



Kochana Igo!

Koniecznie udaj się do lekarza i zadaj mu wszystkie nurtujące pytania. Możliwe, że da się coś z tym zrobić.

Poproś też go o zaświadczenie lub zwolnienie w wf. Taki papierem nauczyciel będzie MUSIAŁ uwzględnić, a nie będziesz musiała wszczynać z nim wojen, co mogłoby zaskutkować gorszą oceną z zachowania :)

Pozdrawiam, Anitt.
Anitt (17:42)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x