wtorek, 12 kwietnia 2011

Jest z kimś, a podrywa mnie..

Witam. Mój problem dotyczy pewnego chłopaka - brata kolegi. Problem jest w tym, że on gdy mnie widzi mówi mi komplementy, a koleżanka mówi, że jej brat powiedział, że mu się podobam. Tylko, że ten brat ma 21 lat i dziewczynę ! Ja nie chcę mieć z nim nic wspólnego, dlatego ostatnio nawet przestałam chodzić do Agnieszki domu, żeby go tam nie zobaczyć. Co mam zrobić ? Poczekać ? A jeśli on znowu zacznie ? (A wątpię, aby to był jakiś kawał x[). Tylko, że ja mam 14 lat.~Czytelnik

173357polaroidparase6.jpg

Kochana Czytelniczko!

Jeśli nie czujesz nic do Tego chłopaka to odpowiedz jest bardzo łatwa.
Po co się w to mieszać?
Ma dziewczyne , a Jego wiek hm...myślę , że to jest jednak bardzo duża różnica.

Jesli nie chcesz Go widywać na Swojej drodzę to unikaj Jego towarzystwa lub powiedz Mu prosto w twarz , że nie podoba Ci się to co On robi.
Jeśli jednak coś do Niego czujesz "wiadome miłość nie wybiera" to mimo to daj Sobie spokój na jakiś czas. Nie warto być tą 3 osobą w związku.
Gdy nie będzie już z Tą dziewczyną to możesz działać - jeśli będziesz na to gotowa.
Ale zastanów się jeśli On teraz mając dziewczyne podrywa Ciebie ! To jaką masz pewność , że jak będzie z Tobą nie będzie podrywał innych dziewczyn?

Przemyśl to!

Pozdrawiam Ośka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x